Prodavac kaže da su ljudi zaluđeni rijaliti programima, te su ovi napisi odlična prilika da se privuče pažnja, ali i nasmeju prolaznici

BANJALUKA - Na tezgi lubenica dva transparenta “Lubenica sa farme, Stanija i Ekrem okopavali” i “Lubenica sa Farme, Stanija i Ekrem okopavali i zalivali”.

Da privuče pažnju prolaznika i kupaca, na ovu ideju se dosetio banjalučanin Nenad Makivić. Nenad kaže da su ljudi zaluđeni rijaliti programima, te su ovi napisi odlična prilika da se privuče pažnja, ali i nasmeju prolaznici. Ipak, njegove stalne mušterije kupuju kod njega bez obzira na ovaj napis.


Ali ne bi trebalo potcenjivati moć marketinga i popularnost farme, jer je pričao o prodavcu lubenica, koje su zalivali Stanija i Ekrem prohujala internetom preko čitavog sveta. Posle ove priče pitanje je koliko će lubenica snalažljivom prodavcu preostati sutra...

http://www.youtube.com/watch?v=nkCT_rjvecs