Javni test
HIT: Ako razbiješ staklo nosiš kući 3 miliona dolara
Američka kompanija 3M Security pokrenula je i više nego uspešnu reklamnu kampanju i privukla pažnju ne samo američke već i svetske javnosti
Umesto da primene već viđene načine reklamiranja i na sav glas viču "Naše staklo je neprobojno", oni su uradili nešto drugačije - stavili svoj proizvod na javni test.
Postavili su staklo na autobusko stajalište i napisali "Razbij ga! Ako uspeš nosiš kući tri miliona dolara", i više nego uverljivo, zar ne?
Istina, u staklu nije bilo tri miliona, već 500 dolara poređanih na hrpu lažnog novca, a obezbeđenje se brinulo o tome da se pravila razbijanja poštuju - možete da probate da razbijete staklo samo nogom!
Još niko nije razbio staklo, tri miliona su ostala 3M Security-u, a marketing stručnjak koji je osmislio ovu kampanju može da bude ponosan na sebe.
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!