Prema podacima sa domaćeg tržišta Srbije, ove godine zabeležen je pad poseta bioskopima za oko 25 odsto, što je prvi negativan rezultat u poslednjih 5 godina

Ove godine izostali su domaći filmski hitovi, pa je i poseta bioskopima bila znatno slabija, a najveću pažnju privukao je nastavak animiranog filma "Štrumpfovi".

Treći za redom "Budi Coolturan" projekat, održan je 21. i 22. oktobra u prostorijama UK "Parobrod", u cilju buđenja svesti kod mladih o značaju naše kulturne baštine i razumevanja funkcionisanja i organizovanosti kulturnih institucija.

Drugog dana manifestacije menadžer u distribuciji filmova Marko Čkonjević (MegaCom Film), održao je predavanje "Distribucija filmova: Od obezbeđivanja prava za prikazivanje do premijere" i predstavio najnovije podatke za 2013. godinu o tržištu filmova u Srbiji.

Prema podacima sa domaćeg tržišta Srbije, ove godine zabeležen je pad poseta bioskopima za oko 25 odsto, što je prvi negativan rezultat u poslednjih 5 godina, tokom kojih je stalno beležen rast broja posetilaca.

Ove godine osetan je izostanak domaćih filmova u bioskopima, koji su proteklih godina uvek privlačili publiku u bioskopske dvorane.

U prva tri kvartala ove godine prikazano je 105 filmova, koji su imali 1.324.438 gledalaca.

http://www.youtube.com/watch?v=eQRC7TdUzHs