Jedan sajt za onlajn upoznavanje, analizirao je 1.200 profila žena i otkrio da one koje nose senku, karmin i rumenilo, imaju tri puta veće šanse da dobiju poziv za izlazak

Muškarci su tri puta spremniji da pozovu devojku koju su upoznali na internetu da izađu zajedno, ukoliko nosi šminku na profilnoj slici, otkrilo je novo istraživanje.

Jedan sajt za onlajn upoznavanje, analizirao je 1.200 profila žena i otkrio da one koje nose senku, karmin i rumenilo, imaju tri puta veće šanse da dobiju poziv za izlazak.

Prema odgovorima muških ispitanika, najviše im se dopada šminka na očima, pa su dame koje su šminkale očne kapke dobijale 139 odsto više poruka od onih koje nisu.

Karmin je na drugom mestu (119 odsto poruka više), a rumenilo je najmanje važno, budući da su one dame koje su ga nosile, dobijale svega 24 odsto poruka više od onih koje ga nisu nanosile.

Ipak, muškarci kažu da im se najviše dopada "prirodan" izgled.

Ispitujući 1.800 muških članova, Zoosk je saznao da 66 odsto njih ne smatra dame koje nose tamnu šminku atraktivnim. Isto važi i za crveni karmin, pa 57 odsto kaže da to nije prava boja za njihovu buduću pratilju.

Kada je reč o kosi, prirodne stilove favorizovalo je 84 odsto ispitanika, u odnosu na farbanu ili oštećenu kosu.
Prirodno talasasta frizura je takođe na ceni, budući da se samo devet odsto muškarca dopada ispravljena kosa.

(B92)