Kampanja pod sloganom „Posetite JDP“ u vidu video-materijala od tri spota postigla je veliki uspeh na društvenim mrežama i izazvala pozitivne reakcije javnosti

Pun pogodak!
Uoči letnje pauze i u susret novoj pozorišnoj sezoni, JDP odlučilo je da skrene pažnju publike neobičnom promotivnom kampanjom koju je osmislio i realizovao tim agencije „McCann Beograd“ i da podseti da su klasične drame i dalje aktuelne, podjednako zanimljive i uzbudljive.

Glumci Nebojša Ljubišić, Slobodan Tešić i Stefan Bundalo na jedan dan vozili su taksi ulicama Beograda i izvodili lične verzije čuvenih dramskih komada putnicima koji nisu slutili o čemu je reč. Kampanja pod sloganom „Posetite JDP“ u vidu video-materijala od tri spota postigla je veliki uspeh na društvenim mrežama i izazvala pozitivne reakcije javnosti.

Reagovanja putnika zabeležile su skrivene kamere dok slušaju priče iz predstava „Otelo“, „Zločin i kazna“ i „Mletački trgovac“ ispričane na originalan način.
- Svi znamo da taksisti vole da pričaju priče. Bio je izazov govoriti neko od ovih dela na drugačiji način. Reakcije putnika su bile različite, od šoka, neverice do podrške. Zanimljivo je da je većina imala neku svoju sličnu priču koju je želela da podeli - kaže Nebojša Ljubišić, jedan od glumaca u ulozi taksiste.

(Lj. R.)