Ako vaša karijera nije krenula onako kako ste zamislili, pre nego što za to okrivite posao i svoju radnu okolinu, preispitajte sebe

To možete učiniti uz pomoć liste loših navika kojih se morate rešiti, ako želite da napredujete. Listu je na LinkedInu sastavio preduzetnik, pisac i investitor Ilja Pozin.

Prestanite da budete vuk samotnjak
Saradnja je ključ uspeha. Iako je samostalan rad vredna prednost na radnom mestu, ipak ne treba da bude vaš cilj. Ako se stalno krijete i izbjegavate zajedničke zadatke, kolege će to primetiti. Pronađite projekat koji vas interesuje i zatražite svoje mesto u timu.

Prestanite da se izvinjavate
Da li ste vi jedna od onih osoba koje se previše izvinjavaju? Prema nedavnim statistikama, žene često imaju taj problem i izvinjavaju se više od muškaraca. Izvinjenja zbog svake sitnice ukazivaće da stalno pravite greške i unazadiće vašu poziciju u firmi. Morate vladati svojim greškama i rezervišite izvinjenja samo za one veće.

Nemojte se uključivati u svaki projekat
Pozitivno je to što vas novi projekti uzbuđuju i što stalno nalazite nove izazove, ali morate znati svoje granice. Ako pristajete na svaki projekat, uskoro ćete "sagoreti" i osećati se umorno. "Ne" je moćna reč. Ako je ponekad upotrebite, to ne znači da ste zabušant, nego da znate da cenite svoje vreme.

Prestanite da budete negativni
Niko ne voli negativnost i zato nemojte dolaziti na posao s kišnim oblakom iznad glave. Entuzijazam i strast su kvaliteti dobrih zaposlenih koji na kraju dobiju unapređenje.
Ako ste stalno negativni na svom radnom mestu, vreme je da sami sebi postavite pitanje koje izbegavate: jeste li zadovoljni svojim poslom?

Nemojte biti neorganizovani
Ljudi koji prolaze pored vašeg neurednog radnog stola osuđuju vas zbog organizacijskog haosa. Sredite svoj sto kada imate vremena i napravite organizacijski plan kog ćete se pridržavati.

(index.hr)