Brend koji ima 18 prodavnica po Americi, uglavnom u Kaliforniji i oko Njujorka spada u brendove čija popularnost rapidno raste

Ciljna grupa modnog brenda Brendi Melvil za kojim luduju tinejdžerke je samo jedan tip ženske građe i to one posebno mršave.

Brend koji ima 18 prodavnica po Americi, uglavnom u Kaliforniji i oko Njujorka spada u brendove čija popularnost rapidno raste.

Ipak, devojke koje mogu da nose odeću ovog brenda moraju biti mlade i izrazito mršave belkinje.

Ako bi neka devojka poželela da se uvuče u Brendi Melvil džins njen struk ne bi smeo da bude u obimu veći od 63,5 cm, što bi odgovaralo veličini od O do 2. Većina suknjica ili šortseva koja može da se vidi na njihovom sajtu je u toj veličini.

Kriterijumi ovog brenda su izazvali osudu javnosti budući da je u Americi šesnaestogodišnja tinejdžerka u proseku visoka oko 160 cm, ima oko 60 kg i struk od 78 cm, navodi se u izveštaju koji je 2012. objavio Centar za zaštitu i suzbijanje bolesti.

Na Fejsbuk stranici poznatog brenda mogu se videti komentari javnosti koja negoduje zbog veličine S u kojoj se prodaje njihova odeća, a na Tviteru pročitati i komentari tinejdžerki koje ne mogu da uđu u njihovu garderobu.

brendi-melvil.jpg
Fejsbuk 


(Superžena)