Prva stvar koja im je bila na pameti čim ih je partner zaprosio, da to moraju što pre objaviti na Fejsbuku

Istraživanje britanske firme Country House Wedding Venues potvrdilo je ono u šta već dugo sumnjamo - potpuno smo postali opsednuti društvenim mrežama!

Anketiranje sprovedeno na 10.000 žena koje se spremaju za venčanje, a ispostavilo se da je prva stvar koja im je bila na pameti čim ih je partner zaprosio, da to moraju što pre objaviti na Fejsbuku.

Tako je otkriveno da oko 35 odsto parova vest o veridbi objavi odmah isti dan na svojim Fejsbuk profilima, dok njih 5 odsto to učini za manje od sat vremena. Isto to važi i za samo venčanje. Oko 50 odsto parova istog dana promeni status veze u „u braku“.

Kada je u pitanju inspiracija za biranje venčanice, mlade se obično ugledaju na poznate ličnosti i njihov izgled na venčanju, a i sama organizacija obično podseća (ili bi mlada bar tako volela), na prizore iz holivudske fabrike snova.

Čak jedna petina devojaka želi da njihova haljina bude što sličnija onoj koju je na venčanju nosila njihova omiljena poznata ličnost, a baš zbog toga dve trećine venčanja premaši planirani budžet.

Venčanica Kejt Midlton je jedna od najpopularnijih, a među omiljenim bojama je u poslednje vreme roze.

Super žena