ZBOGOM METROSEKSUALCI: Da li znate ko su lumberseksualci?
Informacija za sve trendsetere i one koji se tako osećaju: metroseksualci više nisu u modi, odnedavno su ih potisnuli lumberseksualci ili "urbane drvoseče" čiji su zaštitni znak brada od nekoliko dana, zalizana kosa, čizme ili cipele marke Timberland, ranac i obavezna karirana košulja, po mogućnosti od nešto grubljeg materijala poput flanela.
Zaposlen je u sektoru novih tehnologija, zarađuje više nego pristojnu platu i uprkos tome što prezire metroseksualce, njihove uske pantalone i kravate, lumberseksualac (lumbersexual, prema engleskom nazivu za drvoseču - lumberjack) svojim "opasnim" izgledom se trudi da ostaviti uticaj na okolinu.
Čini se, doduše, kao da je pre nekoliko trenutaka došao iz šume i kao da bi iz ranca u svakom trenutku mogao da izvuče sekiru, a uske dizajnerske farmerke zamenile su one isprane i široke. Ali varate se, on itekako brine o svom izgledu, negujući bradu od nekoliko dana uz koju kombinuje karirane košulje.
Iako se na prvi pogled ne čini, tip muškarca "urbanog drvoseče" troši puno vremena i novca na garderobu i na kozmetiku, iako svi veruju da je upravo stigao iz šetnje po svežem vazduhu i da ne mari za svoj izgled. Ima istančan ukus za kulturne događaje, a u potrazi za prirodnim i organskim izuzetno ceni domaću kuhinju. Radije ide na kampovanje, nego u obilazak skupih radnji sa odećom. Lumberseksualci su pokupili najbolje od mačo muškaraca i metroseksualaca.
Poznavaoci tvrde da su već preplavili ulice svetskih gradova, od Njujorka, preko Londona do Pariza. Zaduženi za praćenje modnih trendova, uspon lumberseksualaca povezuju sa sve popularnijim pokretom za zaštitu okoline i otporom prema ograničenom radnom vremenu i pravilima odevanja.
Holivudski primerci lumberseksualca poput Rajana Goslinga, Erika Kantonea i Džerarda Batlera, istisnuli su metroseksualce poput Dejvida Bekama.
A šta o novom trendu misle žene? Možda im je nakon razdoblja metroseksualaca bilo potrebno upravo to, jer su lumberseksualci, ako je verovati ženskim časopisima, među njima sve popularniji. Ipak, trebalo bi imati na umu da će pomalo zapuštenim bradama, kariranim košuljama, perjanim jaknama tzv. "pernaticama" i divljim izgledom zasigurno imati uspeha kod suprotnog pola sve dok ne počnu da mirišu poput pravih drvoseča nakon napornog rada.
(Tportal)
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta