Najprodavaniji ženski magazin na svetu postaje izvor informacija o generaciji koja već učestvuje u kreiranju budućnosti

U prijatnom ambijentu poznatog beogradskog restorana „Sofa“, u prisustvu velikog broja zvanica, magazin Cosmpolitan predstavio je novu strategiju.
magazin-cosmopolitan-millennials.jpg
Kurir 

Sadržaj magazina Cosmopolitan će, pored karijere i relationshipa, obrađivati i sve teme koje interesuju generaciju pod nazivom millennials. Prvi put u Srbiji se tema millennial generacije stavlja u fokus kako bi se saznalo ko su zapravo millenniali, kakve su njihove navike i šta žele. Time Cosmopolitan postaje izvor informacija o generaciji koja već učestvuje u kreiranju budućnosti.
magazin-cosmopolitan-millennials.jpg
Kurir 

Millenniali su generacija rođena između 1980. i 2000. godine, koja je dobila nadimak - Y. Oni su društvo koje je odraslo drastično drugačije od svih generacija pre - uz tehnologiju, obrazovane roditelje i s planom za razvijanje budućnosti. Predstavljaju prave multitaskere, od kojih se očekuje da imaju i do osam različitih karijera u životu, a još mnogo više interesovanja i životnih promena. Pokrenuli su jednu potpuno novu eru komunikacije, emotivnih i poslovnih odnosa. Millennialima predstoji jedna vrlo uzbudljiva životna avantura.