FORMULA ZA STRAH: Kako režiseri plaše decu glumce na snimanjima horora
Režiseri, ali i glumci se koriste mnogim metodama kako bi njihove emocije na filmu izgledale što realnije, pogotovo strah.
Kako bi kod dece - glumaca podstakli pravi strah, reditelji horor filmova su se koristili različitim metodama. Nedavno je sniman rimejk filma Poltergejst i upravo je izbor dvoje dece bio najteži za reditelja Gila Kinana, a na kraju su uloge dodeljene 7-godišnjoj Kenedi i 11-godišnjem Kajlu.
"Kada preko tako malih i mladih protagonista morate ispričati neku napetu priču, njihov pogled, odnosno, užas u njihovim očima je nešto što ne možete "fejkovati", kaže Kinan koji naterao mlade glumce da mu ispričaju situacije u kojima su bili prestravljena. Tako je Kenedi na audiciji ispričala kako se najviše uplašila kada se vozila na rolerkosteru i trebalo je da se priseti toga na snimanju filma.
Mlada Megan Karpentier je na snimanju "Mame" 2013. dobila savet glumice Džesike Čestejn, koja joj je preporučila da pre snimanja strašnih scena skače kako bi izgledala kao da je zaista ostala bez vazduha.
Daniel Haris, koja je imala deset godina kada je snimila "Noć veštica 4: Povratak Majkla Majersa" za vreme snimanja je razmišljala kako više nikada neće videti svog omiljenog psa, što joj je pomoglo da se na njenom licu što bolje vidi strah.
Reditelj Vilijam Fridkin je na snimanju "Isterivača đavola" 1973. na setu držao nekoliko napunjenih pištolja i svako malo bi pucao iz njih kako bi glumci stalno bili u strahu.
U originalnom Poltergejstu 5-godišnja Heder O'Rurk je toliko bila prestrašena kada su uključili ogromne ventilatore koji su raznosili igračke po sobi, da se pomokrila u krevet na kojem je sedela. Producent Stiven Spilberg je mogao samo da za njom očisti krevet.
(Njujork Post)
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti