Na hiljade posetilaca se rado latili olovke i dalo svoje predloge šta je to što bi želeli da čitaju u Kuriru. Izdanja Adria Media Grupe na raspolaganju su posetiocima potpuno besplatno i mogu se videti u rukama velikog broja ljudi koji šetaju sajmom

BEOGRAD - Akcija najčitanije dnevne novine - "Kurir sluša glas naroda" privukla je danas najveći broj građana na sajmu knjiga.

Na hiljade posetilaca se rado latili olovke i dalo svoje predloge šta je to što bi želeli da čitaju u Kuriru. Izdanja Adria Media Grupe na raspolaganju su posetiocima potpuno besplatno i mogu se videti u rukama velikog broja ljudi koji šetaju sajmom.

adria-media-sajam-knjiga-stand.jpg
Foto: Dragana Udovičić

Tokom pre podneva, novinar Newsweeka Vojislav Tufegdžić družio se sa posetiocima sajma i prezentovao svoju knjigu "Vidimo se u čitulji - 20 godina kasnije". Sam naslov privlači puno pažnje, jer gotovo da nema osobe koja ne zna za istoimeni film iz devedesetih, pa je upoznavanje sa autorom za mnoge bio svojevrsni doživljaj.

adria-media-sajam-knjiga-stand.jpg
Foto: Dragana Udovičić

Sajt espreso.co.rs i danas je imao svoju akciju "popijte esspreso uz espreso.co.rs". Ova akcija privlači prvenstveno mlade koji uz kafu rado listaju tablete i komentarisu nas najnoviji sajt.

adria-media-sajam-knjiga-stand.jpg
Foto: Dragana Udovičić

Sajam medija zatvara se u nedelju 01.11.2015.