Islamski teroristi izvršili su u Parizu napad na koncertu rokenrol grupe Eagles Of Death Metal, na jedinog američkog izvođača koji je nastupao u Parizu i to u dvorani Bataklan.

Bend je 1. decembra trebalo da nastupa u Zagrebu, ali su otkazali evropsku turneju i danas se vraćaju za Ameriku.

"Nema tu skrivenih poruka iako izgleda vrlo simbolično kad teroristi napadnu bend koji se zove Orlovi smrtonosnog metala. Ne, nisu Eagles of Death Metal - dobro ih poznajem jer sam im pre desetak godina organizirao prvi koncert u Zagrebu - nikakvi sotonisti, islamofobi ili hršćanski rock band. Oni su samo izuzetno zabavni i pustopašni rokeri na čelu sa Džesi, jednim od najduhovitijih i najsmešnijih ljudi koje sam upoznao u životu; koji iznad svega vole dobar provod, zgodne devojke, alkohol i lake droge.

Doduše, Jesse, po obrazovanju novinar, politički je konzervativno orijentiran, kao i njegov najbolji prijatelj Josh Homme iz Queens Of the Stone Age koji je na nekoliko albuma Eagles Of Death Metal svirao bubnjeve. Oni nisu glasali za Obamu nego za Bushaili McCaina, ali kao da teroristi to znaju ili im je to bitno. Važno im je bilo samo ući u dvoranu jedinog američkog benda koji te večeri svira u Parizu i pobiti što više ljudi. Nema tu nikakve simbolike, premda bi se ovaj napad mogao tumačiti i kroz paradigmu sukoba civilizacija u smislu da su radikalni islamisti napali bezbožnike i grešnike odvratne im i mrske zapadnjačke rok-kulture", piše Jutarnji.hr

"Za teroriste je to bio lak zadatak jer čim smaknete dva-tri redara na ulazu, možete neometano ući u klub i zapucati po hiljadu okupljenih. Nije to okupacija dvorane poput Arene. Možda bi u publici bilo manje mrtvih da je Jesse, kao vatreni pobornik posedovanja i nošenja oružja, nešto od svoje kolekcije pištolja i pušaka mogao poneti sa sobom i u Pariz, ali sumnjam. Haos je bio prevelik, a i kako uzvratiti vatru na trojicu terorista u gomili od hiljadu ljudi?

Zapravo, članovima benda bilo je najlakše izvući živu glavu jer su se mogli da se sklone iza pojačala i stepenicama s pozornice sjuriti u backstage pa na ulicu, a to publika nažalost nije mogla tako lako da učini", zaključuje Jutarnji list.