Došao je na mesto ministra da sredi fasadu Narodnog muzeja, da se ona lepo slika i da ovi što su došli u hotel preko puta ujutru, kad otvore prozor, imaju lep pogled, kaže čuveni sporan

Bije je glas da je jedan od od najlepših i najekspresivnijih glasova na operskim i koncertnim podijumima Evrope. Sopran Katarina Jovanović nosilac je brojnih nagrada i priznanja, između ostalih francuskog Ordena viteza umetnosti. Bila je skoro dve godine i direktorka Opere Narodnog pozorišta, iz kog je izašla profesionalno ranjena.

Trenutno je na doktorskim studijama, a profesor je na Fakultetu muzičke umetnosti. Smatra da je u sadašnjem trenutku najveći pank i najozbiljnija pobuna baviti se klasičnom muzikom.
- Ako hoćeš da budeš totalni autsajder, da budeš protiv države, da budeš totalni antiestablišment, uzmeš lepo i baviš se umetničkom muzikom - započinje razgovor za Njuzvik operska diva.

Ona se odlučila da posle dugo godina prihvati poziv za intervju jer želi da govori o „grobarima umetnosti Dejanu Saviću i Ivanu Tasovcu“.
- Pa mi ćutimo i pravimo se da je sve u redu, cela srpska javnost, i umetnička i neumetnička, i politički angažovani i neangažovani ćute o tome. Evo, sad se Upravni odbor Narodnog pozorišta probudio iz zimskog sna. Dobro, došlo je proleće, pa i mečke izlaze iz rupe. Sad su iznenađeni što im niko nije rekao šta se dešava, pa su posegnuli za visokomoralnim činom - ostavkom. Ma hajde. Trebalo je, gospodo, do sada da dajete intervjue na sve strane, da lupate u šerpe, da idete da se samožrtvujete ispred kuće u čijem upravnom odboru sedite i koja je najviša institucija kulture u Srbiji - smatra Jovanovićeva.

Ona kaže da su se njene iluzije o ministru razbile u paramparčad, kao i aktuelnom upravniku nacionalnog teatra.
- Teško mi je da govorim o Tasovcu jer mi je bio prijatelj. Nisam shvatila da je on došao na mesto ministra da bi sredio fasadu Narodnog muzeja, da se ona lepo slika i da ovi što su došli u hotel preko puta ujutru, kad otvore prozor, imaju lep pogled. Nisi valjda zato došao. Kakvo je stanje u Narodnom muzeju? Gde je taj depo za koji je potpisan ugovor da će biti izgrađen, a zapravo ne postoji? Gde su sad ta umetnička dela? To me mnogo brine - zaključuje Katarina.

A. Đuričić