Sredstva se dodeljuju maltene istim vaninstitucionalnim grupama, što je za svaku pohvalu, međutim, smatram da su iznosi koji se dodeljuju tim grupama ogromni i da je tu mogla da se nađe mogućnost za drugačiju podelu

Već dve godine Komisija za finansiranje i sufinansiranje projekata iz oblasti scenskog stvaralaštva, koja radi pod okriljem Ministarstva kulture, a dodeljuje finansijska sredstva kulturnim institucijama Srbije, uglavnom zaboravlja i zapostavlja većinu beogradskih pozorišta za decu.

Sredstva se dodeljuju maltene istim vaninstitucionalnim grupama, što je za svaku pohvalu, međutim, smatram da su iznosi koji se dodeljuju tim grupama ogromni i da je tu mogla da se nađe mogućnost za drugačiju podelu. Naime, ono što je nekome malo, drugome je mnogo. Samo da je bilo dobre volje.

U komisijama sede ljudi koji su nijednom ili možda jednom ušli u pozorišta za decu. Na osnovu kog kriterijuma oni dodeljuju sredstva s konkursa, a nemaju uvid u rad većine ustanova koje su konkurisale za sredstva. To bi bilo ispravno kad bi oni davali svoj novac, međutim, to je novac državljana ove zemlje, uzete od poreza. Imam utisak da se na ovo zaboravilo. Možda i slučajno.

Zato predlažem novom ministru kulture da konkurs Ministarstva za kulturu ne bude ovako uopšten makar za projekte iz oblasti scenskog stvaralaštva, već da se podeli u tri segmenta, gde bi u jednom segmentu konkurisala pozorišta za odrasle, u drugom pozorišta za decu, a u trećem za vaninstitucionalne grupe.

Tako bi bilo moguće napraviti komisije koje imaju uvid u rad svih institucija koje su se javile na konkurs i samim tim bili bi pravedniji i stručniji u raspodeli sredstava.

Pouzdano znam da u prošlogodišnjoj komisiji četiri člana, nisu znala gde se nalazi pozorište „Puž“. Nažalost, isti scenario videli smo i ove godine, gde dvojica ne znaju gde se nalazimo.