Iza kulisa
TAJNE IZ BIFEA ATELJEA 212: Gaga i Prele su se potukli na snimanju „Monce“
Pripremali su se za snimanje u kafani, bilo je čak i krvi da bi se došlo do rešenja nekih scena. I dobre predstave nastale su ovde, kaže ugostitelj Nikić
Priča o čuvenom bifeu Ateljea 212, kaže ugostitelj Novica Nikić, nije potpuna bez legendarnog Dragana Nikolića.
Glumac je svaki slobodan trenutak koristio da svrati i popije kafu i viski. Početkom osamdesetih, tokom angažmana u pariskom pozorištu „Teatar de la Vil“, nije bilo dana da se ne javi svojim drugarima iz kafane.
- Muci Draškić je pozvao Nikolića da pređe u Atelje kad je dobio otkaz u „Buhi“. Dragan je mnogo voleo da sedi u bifeu. Otišao je u Francusku i od neke želje i tuge što ne dolazi u kafanu zvao je svakog dana sa govornice samo da čuje nekog od svojih drugara. Potrošio je mnogo novca na pozive. Vukla ga je nostalgija za Ateljeom. Kada nije došao ovde da popije piće, računao bi da tog dana nije živeo - priseća se Nikić.
U bifeu su nastale mnoge predstave, kao i kultni film „Poslednji krug u Monci“, koji je proslavio Dragana Nikolića.
- Dušan Prelević Prele je imao neki scenario i onda su Dragan i on dolazili da rade na tekstu. Kada sam posle pogledao film, shvatih da su priče i neke scene pripremili u Ateljeu. Bilo je tu žestokih svađa, čak i s krvlju, da bi došli do nekog rešenja. Debelo su radili - kaže Novica.
Tuče uglavnom nije bilo, ali je Prele bio kolovođa.
- Bilo je više konstruktivnih tuča zbog neke predstave. Više od pola dobrih komada nastalo je u kafani, a iz razgovora se rodila „Noć tribada“. I šank je bio na sceni.
Od svih glumaca, jedino se Bata Stojković držao reda.
- Tražio je da pre predstave budu spremne kafa i voda, a posle jedna viljamovka. Ako on kaže da će izaći iz kafane u pola tri, tako i bude, dok sa Butkovićem nikad nisi mogao da napraviš dil. Uvek bi morao da popije još jednu. Morao sam da budem takmičar i psiholog. Ne daj bože da se započne polemika ko je bolji glumac - objašnjava Novica.
Od glumica, rad ugostitelja najviše je cenila Tanja Bošković.
- Ona me je zvala Noca, kao moja tetka. Osetio sam kao da mi je rod. Sećam se, bila je 1992. godina kad je obnovljen Atelje. Radili smo preko leta jer smo jedini imali klima-uređaje. Igrali smo „Kneginju iz Foli Beržera“ s orkestrom na sceni i više od 50 učesnika. Preko puta bifea bile su kuće i u jednom trenutku žena uzme crevo i počne da nas poliva da bi nas rasterala. Tanja se skinula i počela da igra. Posle toga, svi su zazidali prozore i nema ih više - završava Novica.
Glumac je svaki slobodan trenutak koristio da svrati i popije kafu i viski. Početkom osamdesetih, tokom angažmana u pariskom pozorištu „Teatar de la Vil“, nije bilo dana da se ne javi svojim drugarima iz kafane.
- Muci Draškić je pozvao Nikolića da pređe u Atelje kad je dobio otkaz u „Buhi“. Dragan je mnogo voleo da sedi u bifeu. Otišao je u Francusku i od neke želje i tuge što ne dolazi u kafanu zvao je svakog dana sa govornice samo da čuje nekog od svojih drugara. Potrošio je mnogo novca na pozive. Vukla ga je nostalgija za Ateljeom. Kada nije došao ovde da popije piće, računao bi da tog dana nije živeo - priseća se Nikić.
U bifeu su nastale mnoge predstave, kao i kultni film „Poslednji krug u Monci“, koji je proslavio Dragana Nikolića.
- Dušan Prelević Prele je imao neki scenario i onda su Dragan i on dolazili da rade na tekstu. Kada sam posle pogledao film, shvatih da su priče i neke scene pripremili u Ateljeu. Bilo je tu žestokih svađa, čak i s krvlju, da bi došli do nekog rešenja. Debelo su radili - kaže Novica.
Tuče uglavnom nije bilo, ali je Prele bio kolovođa.
- Bilo je više konstruktivnih tuča zbog neke predstave. Više od pola dobrih komada nastalo je u kafani, a iz razgovora se rodila „Noć tribada“. I šank je bio na sceni.
Od svih glumaca, jedino se Bata Stojković držao reda.
- Tražio je da pre predstave budu spremne kafa i voda, a posle jedna viljamovka. Ako on kaže da će izaći iz kafane u pola tri, tako i bude, dok sa Butkovićem nikad nisi mogao da napraviš dil. Uvek bi morao da popije još jednu. Morao sam da budem takmičar i psiholog. Ne daj bože da se započne polemika ko je bolji glumac - objašnjava Novica.
Od glumica, rad ugostitelja najviše je cenila Tanja Bošković.
- Ona me je zvala Noca, kao moja tetka. Osetio sam kao da mi je rod. Sećam se, bila je 1992. godina kad je obnovljen Atelje. Radili smo preko leta jer smo jedini imali klima-uređaje. Igrali smo „Kneginju iz Foli Beržera“ s orkestrom na sceni i više od 50 učesnika. Preko puta bifea bile su kuće i u jednom trenutku žena uzme crevo i počne da nas poliva da bi nas rasterala. Tanja se skinula i počela da igra. Posle toga, svi su zazidali prozore i nema ih više - završava Novica.
SKENER
Gorica Popović dala je ideju da se pored pića služi i hrana. Predložila je da se donese toster.
Svetozar Cvetković nikad ne pije alkohol, što je retkost među glumcima
Nenad Jezdić je novi Zoran Radmilović. Zbog privatnog posla trpi njegova karijera
Bravo
PRE ULICE DRAGAN NIKOLIĆ DOBIO BIOSKOP
Filmom „Mlad i zdrav kao ruža“, u kom je Dragan Gaga Nikolić ostvario jednu od najznačajnijih uloga u karijeri, svečano je u petak veče otvoren bioskop u Ustanovi kulture Parobrod koji nosi ime legendarnog jugoslovenskog i srpskog glumca. Na otvaranju je govorila Milena Dravić.
"SRBIJU I NJEN RAZVOJ NE SMEMO DA ZAUSTAVIMO" Oglasio se Vučić i poslao snažnu poruku: "Daću sve od sebe u naredne dve godine..." (VIDEO)