Jubilarni 15. Belgrade Beer Fest posetilo je više od 520.000 ljudi. Ovaj festival je još jednom potvrdio da je najposećeniji u jugoistočnoj Evropi i da atmosfera koja vlada na festivalu privlači goste iz svih krajeva sveta, koji na beogradskom Ušću zajedno uživaju u muzičkim koncertima svetskih, regionalnih i domaćih muzičkih zvezda, kojih je ove godine bilo 38, a sve to začinjeno sa preko 200 vrsta pivskih ukusa.

Za pet dana festivala posetioci su uživali u skoro pedeset sati vrhunskog i besplatnog programa na dve bine. U novim festivalskim zonama posetioci su po prvi put mogli da probaju nove pivske ukuse iz celog sveta uz novi doživljaj, ali i iz malih craft pivara iz zemlje i regiona. Održano je i prvo regionalno takmičenje u Beer pongu, a Belgrade Beer Fest je bio domaćin i izlagačima iz više od deset zemalja koji su došli na Prvu međunarodnu razmenu suvenira.

1254251-belgradebeerfest1-lss.jpg
Kurir, Promo 

Posebnu zahvalnost iskazujemo gradu Beogradu koji je suorganizator festivala od prvog izdanja. Saradnja sa čelnicima Beograda je odlična i zajedničkim naporima činimo sve da festival zadrži ono po čemu je poznat – besplatan ulaz, sjajan muzički program i kosmopolitsku atmosferu, koja inače krasi Beograd. Festival je izuzetno značajan i za grad Beograd i za državu Srbiju, jer se u avgustu značajno poveća broj stranih i domaćih turista koji u Beograd dolaze zbog festivala. Strani turisti u Beogradu tokom festivala borave prosečno tri dana i troše oko 90 eura dnevno, tako da su procene da će ove godine zahvaljujući Belgrade Beer Festu samo kroz PDVdirektno u budžet države Srbije biti uplaćeno oko 1.080.000eura (pdv na pružanje usluga transporta, hotelijerstva, ugostiteljstva itd).

Bez podrške grada i svih gradskih komunalnih preduzeća, skoro da bi bilo nemoguće realizovati velike logističke potrebe festivala. Takođe, veliko hvala i resornom ministarstvu turizma, koje prepoznaje višestruke benefite manifestacionog turizma.

trece-vece-bbf.jpg
Promo 

Ponosni smo na posetioce festivala koji su u potpunosti ispoštovali bezbednosne mere MUP-a Republike Srbije, gradskih i redarskih službi, tako da je festival protekao u najboljem redu i bez i jednog jedinog incidenta. MUP Republike Srbije je uradio svoj posao na vrhunskom nivou, a pripadnici Policijske uprave grada Beograda su učinili sve da se posetioci osećaju maksimalno bezbedno.

Naravno, veliko hvala i komercijalnim partnerima festivala u nesebičnoj pomoći da Beer Fest izgleda svetski – vrhunska produkcija i sjajan muzički program, a sve to uz besplatan ulaz.

Ove godine je po peti put organizovan besplatan prevoz u Beogradu, a drugi put akcija je organizovana i iz Novog Sada, Kragujevca i Niša. Na ovaj način bezbedno je prevezeno više od 50 hiljada posetilaca. Akcija je realizovana u okviru društveno odgovorne kampanje »Društvo, ko vozi kući?«. Za vreme održavanja festivala nije bilo incidenata u saobraćaju, a tome je svakako doprinela profesionalna podrška i saradnja pripadnika MUP-a Republike Srbije.

130.000-ljudi-2.-dana-bbf-2017-photo-lcf-media.jpg
Promo 

Rezultati društveno odgovorne kampanje »Biram da recikliram«, koja je sprovedena deveti put, nedvosmisleno su pokazali da među posetiocima festivala raste svest o značaju reciklaže, kao i o zaštiti životne sredine. U okviru ove akcije prikupljeno je oko pola tone limenki za reciklažu, a preostale količine materijala će biti sortirane u reciklažnim centrima Gradske čistoće.

Na kraju, ali ne i najmanje bitno, zahvaljujemo se i svim medijima koji su najavljivali i izveštavali sa Beer Festa i tako dali nemerljiv doprinos građenju pozitivnog imidža najmasovnijeg rokenrol festivala u ovom delu Evrope.

Slika koju smo poslali u svet sa Ušća za pet dana festivala jeste gostoprimljiv Beograd i Srbija, željni druženja i interakcije sa okruženjem. I ovoga leta Belgrade Beer Fest je u potpunosti opravdao svoje davno zacrtane ciljeve – druženje, tolerancija i odgovorna konzumacija.