Ključni pojmovi uspeha danas su efikasnost i usavršavanje. Ponekad nije presudno naše formalno obrazovanje, već upravo nešto sasvim drugo – samopouzdanje i sposobnost da se budućem poslodavcu nametnemo. Kad ovladamo tom veštinom, sve ono što zapravo znamo i umemo dolazi na površinu u svom punom sjaju.

Vodeći se upravo idejom da na pravi način pomogne mladim ljudima da se ostvare u profesionalnom smislu, u okviru svoje platforme Coca-Cola mladima, kompanija je pokrenula projekat Coca-Cola podrška mladima. Ovaj projekat namenjen je nezaposlenim mladim ljudima koji imaju između 18 i 30 godina i koji su rešeni da proces potrage za idealnim poslom učine što kraćim, a posao što poželjnijim. Ovogodišnji ciklus programa završen je u Beogradu trodnevnom radionicom na kojoj je više od 100 polaznika imalo priliku da uči o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i tome kako da lakše dođu do željenog posla. Radoznali i ambiciozni, imali su priliku da čuju fenomenalne priče predavača, poput Aleksandra Radukina, suosnivača Homepage digitalne agencije, Nemanje Svjetličića, direktora Sajma sporta i Tamare Stančev, marketing eksperta kompanije Mercator S, kao I Nede Djokić iz kompanije Coca-Cola HBC Srbija koji su sa mladim ljudima podelili svoja lična iskustva, nadanja sa početka karijere, najveće uspehe i situacije koje su ih obeshrabrivale, ali ujedno činile još iskusnijim.

„Kako su mladi stub daljeg razvoja društva, sa velikim entzijazmom se pridružujemo inicijativama u kojima su oni u središtu pažnje. Upravo zato smo se odazvali pozivu Coca-Cole HBC Srbija i podelili svoja iskustva. Iskoristili smo priliku da ih tokom konferencije motivišemo i inspirešemo da budu hrabri, proaktivni i da sami grade svoj profesionalni put“, zaključio je direktor Sajma sporta, Nemanja Svjetličić.

Osim ovih uspešnih imena iz poslovnog sveta, među predavačima je bila i Neda Đokić, direktorka prodaje koja je govorila o svojim internacionalnim iskustvima, načinima na koje se usavršavala tokom studentskih dana, ali i tokom karijere.

„Među mladima sam prepoznala veliku želju za usavršavanjem i to je ono što je veoma ohrabrujuće. Na radionicama imaju priliku da se susretnu sa znanjima koja nemaju priliku da steknu tokom svog formalnog obrazovanja. Iz prve ruke čuju dragocene informacije koje će im sutra olakšati prilikom zaposlenja i izgradnje karijere. Zato sam i sama danas ovde, da im na jedan drugačiji način podelim i približim svoje radno iskustvo, kao i da vrlo rado odgovorim na sva njihova pitanja“, istakla je Neda Đokić, direktorka prodaje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Odličan savet za sve one koji sanjaju velike snove jeste da budu sposobni, spremni i raspoloženi za promene, kontinuirano uče i nadograđuju znanje. I polaznici programa imali su šta da kažu kada je reč o očekivanjima i utiscima koje su poneli sa radionica.

„Čuli smo razne interesantne informacije koje mogu biti primenjive na intervjuu za posao, za početak, ali svakako i na startu karijere. Učili smo o veštinama komunikacije i smatram da će mi to posebno pomoći u pronalaženju posla, ali i prilikom završetka formalnog obrazovanja. Apsolutno sam zadovoljan kvalitetom samih radionica, koje su uz to bile pune dobre energije“, istakao je učesnik završne radionice u Beogradu Nikola Kušić.

Kompanije danas insistiraju na kandidatima dobrog komunikacijskog potencijala, fleksibilnog i spremnog da se u svakom trenutku usavršava. Utisci polaznika programa svedoče da je poruka shvaćena, a misija programa Coca-Cola podrška mladima i ovog puta uspela.

Sve informacije o programu Coca-Cola podrška mladima možete pronaći na www.coca-colamladima.rs

Promo