Urednik i voditelj emisije "Puls Srbije" na Kurir televiziji Dejan Kukrić u medijima je više od 25 godina. Godinama je bio jedno od zaštitnih lica na Javnom radio-televizijskom servisu Bosne i Hercegovine - BHRT, a kada se iz rodnog Sarajeva uputio za Beograd, kao novi izazov došao je poziv za sadašnji posao. U svoje umeće pred kamerom utkao je i godine iskustva na radiju, kreativnoj industriji i komunikacijama, ali radeći i kao reditelj i producent.

Šta vas je zainteresovalo za medije?

- Kao klinac sam se igrao praveći svoju radio-emisiju. Kasetofon je imao mikrofon, pa sam mogao da snimam glas, a onda bih spojio gramofon za muziku i realizovao emisije u svojoj sobi. Kasnije su došli stvarni angažmani u dečjem programu Radio Sarajeva.

Pre toga ste pekli zanat i na čuvenom Trećem kanalu.

- Bilo je to teško vreme. Mama i ja smo izašli iz ratnog Sarajeva i u Beogradu sam krenuo u osmi razred osnovne škole. Krajem 1992. postao sam deo emisije za mlade "Impuls" na Trećem kanalu. Bio je to moj prvi pravi angažman, beg iz izbegličke stvarnosti, ali i divna godina naučenih osnovnih lekcija i prvih koraka moje buduće profesionalne karijere. Sa 13 godina dobio sam svoju prvu preporuku od moje tadašnje urednice Silvije Jestrović i još je čuvam.

Nepisano je pravilo da televizije podižete iz temelja, prvo Javni servis u Sarajevu posle rata, a potom i Kurir televiziju?

- Velika je razlika. BHRT je javni medij, naslednik nekadašnje velike Radio-televizije Sarajevo, sistema od skoro 1.000 zaposlenih, ogromnih, ali zastarelih resursa i sa nebrojenim problemima koje nosi činjenica da je zamišljeno da bude integrativni faktor u duboko podeljenom i politički kompleksnom društvu. Ja sam se, kao glavni urednik od te 2004, pa sledećih 15 godina bavio zabavnim, muzičkim i revijalnim programom, koji je doživeo svoj preporod.

0v0a8709.jpg
Aleksandra Čolić 

Razvijali smo vlastite formate, imali sjajne uspehe na Evroviziji, vratili nekadašnji sjaj Televizije Sarajevo. Moj povratak na televiziju u "Adrija medija grupu" je kao neka nova mladost. Televizija Kurir je moderna, tehnološki savremena, kreativno drugačija...

Ipak ste prethodno pravili pauzu od medija.

- Rad u PR bio je veoma koristan za moj profesionalni razvoj, a povratak na televiziju desio se na poziv tadašnjeg izvršnog urednika u AMG. Pošto je televizija u mojim venama, nije me trebalo mnogo nagovarati. Novina ovde su i dragi mladi ljudi, a u nekima od njih prepoznajem sebe u tim godinama. Drago mi je da mogu da im budem od pomoći, ali i da uz njih ostanem svež i u trendu.

Kako vam se danas čine svi odlasci na Pesmu Evrovizije, koncert Bečke filharmonije...?

- Projekte koje sam radio i kojima sam rukovodio mnogi mogu samo da sanjaju. Na Pesmama Evrovizije bio sam šef delegacije BiH, glavni urednik i komentator punih 13 godina, tu je i planetarni prenos čuvenog koncerta Bečke filharmonije iz Sarajeva i rukovođenje međunarodnom koprodukcijom tri velika javna evropska servisa... Da ništa drugo nisam uradio, iza mene je ostala emisija "Konačno petak", koja se od 2007. emituje bez prekida i gotovo da nema javne ličnosti sa područja bivše Jugoslavije koja nije bila u toj emisiji.

12345.jpg
Shutterstock, Profimedia 

Po čemu pamtite susret sa Anđelinom Džoli i Bredom Pitom na Sarajevo film festivalu?

- Moja partnerka i ja radili smo taj intervju u direktnom prenosu na engleskom, okruženi sa 5.000 fanova, armijom drugih novinara i foto-reportera, obezbeđenjem i protokolom koji su nam disali za vrat. Bila su predviđena dva pitanja, a na kraju smo razgovarali više od 10 minuta. Anđelina i Bred su bili divni, spontani, normalni, simpatični. Kao i svi veliki. Nakon intervjua ćaskali smo uz vino sa Bredom kao da se znamo hiljadu godina. Više od 10 godina bio sam voditelj ceremonije na crvenom tepihu Sarajevo film festivala i u TV programu uživo ugostio i Roberta de Nira, Šarlotu Rampling, Olivera Stouna, Džona Kliza, Morgana Frimena, Pavela Pavlikovskog...

0v0a8639.jpg
Aleksandra Čolić 

Kurir Jasmina Antonijević Milošević