Reklame za Super Boul se očekuju cele godine jer osim američkog fudbala mnogi vole da vide i šta su kreativci iz marketinških agencija smislili.

Te reklame se prepričavaju, a neretko podignu toliko prašine da niko ne priča o proizvodu već samoj reklami. Takođe, zato što je taj termin udaran, mnogi brendovi se utrkuju da kupe vreme koje je ove godine baš papreno.

Superboul je ubedljivo najgledaniji sportski događaj u Americi i najveća platforma za plasiranje reklama, a 30 sekundi košta neverovatnih 7.000.000 dolara. NBC je rasprodao kompletan reklamni prostor na svojim platformama. Iako se nagađalo da će pandemija uticati na smanjenje cena, desilo se suprotno.

Od Lebrona Džejmsa koji priča sa svojom tinejdžerskom verzijom i Švarcenegera i Salme Hajek u reklami, preko dogodovština u šopingu Kevina Harta, Kanjeovog naručivanja u lancu restorana brze hrane.

Judžina Levija u novim kolima i "Pepsijeve" najave muzičkog dela Superboula, pa sve do trejlera za novog "Doktora Strejndža" i Amazonovu seriju "Prstenovi moći".

Superboul je svakako jedan od najvećih sportskih događaja na svetu, ali poluvreme je rezervisano za reklame i pop-kulturu.

svarci-2.jpg
Printscreen/Youtube 

Hip-hop supergrupa koju je okupio Dr Dre opravdala je očekivanja, a milioni ljudi željno su iščekivali da vide nove reklame i trejlere za predstojeće filmove i serije i kako se čini, nisu bili razočarani.

(Kurir.rs/A.M.)

Bonus video:

06:50
BOJANA JE ČUDO IZ NOVOG SADA! Išla sa tatom dok je trenirao i iz dosade POSTALA PRVAKINJA SRBIJE! Plaše je se i van naše zemlje Izvor: Kurir televizija