Hajdi Klum je naterala obožavaoce da duboko udahnu dok je na terenu američkog fudbala "farbala" nosila samo ogroman pompon, koji obično koriste američke navijačice, piše Dejli star.

Pedesetogodišnja manekenka i članica žirija takmičenja "America's Got Talent" imala je veoma jedinstven način da predstavi svoje novo muzičko izdanje, dok je plesala duž linije u sredini terena u sivom pahuljastom pomponu. Hajdi je za tu priliku skinula pantalone, otkrivajući svoje duge vitke noge u paru crnih štikli.

Iako joj gornji deo tela nije bio vidljiv – čak je uspela da sakrije ruke u pomponu - Hajdi je nosila zlatne naočare za sunce i raspustila svoju dugu plavu kosu, dodavši joj par ogromnih zlatnih minđuša. Hajdi će objaviti sopstvenu verziju hita Korija Harta iz 1984. godine „Sunčane naočare noću“.

Nosila je sopstvene dizajnerske naočare dok je sunce zalazilo nad terenom i reflektori su se upalili da osvetle stadion. Njeno bizarno zadirkivanje u muzičkom spotu počinje tako što leži u krevetu, nosi naočare za sunce, bez šminke, dok se uvlači u karirane čaršave. Ali vrlo brzo nakon toga, Hajdi već pleše na stadionu Rose Bovl u Pasadeni u Kaliforniji.

screenshot-20240116-155024.jpg
Printscreen 

Ovo nije Hajdin prvi upad u muzičku industriju. Godine 2022. objavila je singl „Chai Tea vith Heidi“, plesnu numeru sa njenim junakom Snup Dogom. Onda je priznala:

- Svako ko me poznaje zna da volim hip-hop. Rad sa Snup Dogom je oduvek bio moj san. Hajdin debitantski singl bila je pesma Vonderland iz 2006. godine, prvobitno napisana da prati TV reklamu za nemački brend Douglas. Pesma je debitovala na 13. mestu nemačke liste singlova.

(Kurir.rs/Net/A.G.)

Bonus video:

01:49
SRPSKA MANEKENKA U NAJBOGATIJOJ SVETSKOJ FILMSKOJ INDUSTRIJI! Stanković o mužu, detetu, životu: SLAVE SRPSKE PRAZNIKE!  Izvor: Kurir televizija