Vojvotkinja od Saseksa će, u toku ove godine, pokrenuti novu kulinarsku emisiju na Netfliksu, kako je najavljeno na novom sajtu Megan i princa Harija.

Na sajtu se tvrdi da će serija proslaviti radosti kuvanja i baštovanstva, zabave i prijateljstva, što je i pozadina novog brenda Megan Markl, "American Riviera Orchard", koji će prodavati džemove, pribor za jelo, posuđe, konzervirane namirnice i druge proizvode.

megan-markl-i-princ-hari-na-invictus-igrama-profimedia0805569665.jpg
I-Images / Zuma Press / Profimedia 

Međutim, emisija o kuvanju iako je i dalje u pripremi, doživela je svoje prve kritike.

Naime, poznata kuvarica Marta Stjuart par puta se oglasila za medije povodom pokretanja ovakvih emisija i uopšte upuštanja u kulinarske vode od strane javnih ličnosti.

Tako je izvor blizak Marti, za portal "In Touch", podelio sledeće:

profimedia0099007870.jpg
CBS Collection / Everett / Profimedia 

"Umorna je od toga da je ljudi ispituju o tome šta misli o Meganinom poduhvatu jer, iskreno, iritira je i vređa je što je upoređuju sa početnikom!"

Marta Stjuart je, svojim talentom, godinama gradila svoj brend, što je izazvalo još jednu reakciju:

"Ako Megan misli da može doći i ponoviti to sa jedva ikakvim iskustvom samo zato što je udata za princa, bolje da razmisli ponovo."

Izvor je, osvrnuvši se na Martinu bogatu karijeru, nastavio:

"Marta ne veruje mnogo u svoj uspeh. Ali ako se pokaže da ima konkurencije, ona se neće suzdržavati u pokušaju da je skine. Ona je i dalje konkurentna kao i ranije!"

(Kurir.rs/GlossyEspreso/J.M.)

Bonus video: