Svidelo mi se što tako dugo nije snimio nijedan film. Bilo je zabavno ponovo ga predstaviti na velikom platnu, istakao je Kopola

Snimanje originalnih filmova u Holivudu je sada toliko teško da je reditelj Roman Kopola morao da pozajmi svoju odeću Čarliju Šinu za potrebe snimanja njihovog novog filma.

Prošlo je 12 godina od kako je sin Frensisa Forda Kopole, brat Sofije Kopole i rođak glumaca Nikolasa Kejdža i Džejsona Švarcmana, režirao svoj prvi film "CQ". Kaže da je imao mnogo projekata, ali da nije uspeo da realizuje nijedan.

Nakon dugog odlaganja, Kopola se vratio u režiserku stolicu sa filmom "A Glimpse Inside the Mind of Charles Swan III" u kome Šin igra glavnu ulogu i to zahvaljujući tome, kako je rekao, što je odustao od "tradicionalnih težnji reditelja", kao što su adekvatan budžet i set.

Kopola je izjavio i da je srećan što je u mogućnosti da pomogne svom starom prijatelju Šinu da se vrati filmu.Šin je igrao u popularnom sitkomu "Dva i po muškarca" od 2003. do 2011. godine kada je otpušten, što je izazvalo burne reakcije javnosti.

"Svidelo mi se što tako dugo nije snimio nijedan film. Bilo je zabavno ponovo ga predstaviti na velikom platnu", istakao je Kopola.

On je objasnio da je budžet filma veoma skroman, da je zasnovan na privatnim sredstvima, pošto je gotovo nemoguće dobiti finansijsku pomoć u Holivudu.

"Snimali smo u mojoj kući, Čarli je nosio moju odeću. Radio sam sa svojim prijateljima i rođacima. Koristio sam svoju kancelariju i svoj auto. To je bio jedini način", rekao je Kopola za AFP.

"A Glimpse Inside the Mind of Charles Swan III" se već prikazuje u američkim bioskopima, a radnja se dešava sredinom sedamdesetih godina i prati grafičkog dizajnera koga napušta devojka.

Od 2001. Kopola je bio koscenarista ostvarenja "The Darjeeling Limited" i "Moonrise Kingdom", režirao je muzičke spotove za Mobija, Fetboj Slima i Marien Fejtful, osnovao producentsku kompaniju i bio producent filma "The Bling Ring" svoje sestre Sofije.

Kopola je rekao da ne postoji neki određeni razlog zbog koga je napravio dugu pauzu u snimanju filmova, osim možda nedostatka podrške za originalne filmove.

"Pre ću snimiti nekoliko jedinstvenih filmova, nego veći broj prepoznatljivih, što je danas trend", naglasio je reditelj.

Kopola nije prvi koji je skrenuo pažnju na probleme holivudske filmske industrije. Stiven Soderberg i Majkl Daglas su na ovogodišnjem Kanskom filmskom festivalu primetili da se glumci, reditelji i scenaristi okreću televiziji kao mestu veće umetničke slobode i lakšeg dolaženja do finansija.