Slušaj vest

Kendal Džener (29) već godinama drži visoku poziciju na listi najplaćenijih modela na svetu. Podaci iz 2023. godine pokazuju da je u toj godini zaradila oko 40 miliona dolara.

Nedavno je napravila veliku promenu kada je svoju kosu ofarbala u plavo, ali ove transformacije njenoj starijoj sestri Kim Kardašijan nimalo nisu strane. Karijeru je započela u reklamnim kampanjama, da bi pravi uspeh doživela 2015. i 2016. godine, kada je hodala modnim pistama širom sveta. Ipak, mnogi je prepoznaju i po učešću u rijalitiju.

1701694826profimedia0826566078656x1024.jpg
Foto: Frazer Harrison / Getty images / Profimedia

Našla se na Forbsovoj listi

Sa samo 19 godina Kendal je kupila stan, a na svoj 20. rođendan, kako se spekuliše, priuštila je sebi luksuzni automobil vredan 100.000 dolara. Ove godine, našla se na Forbsovoj listi "30 ispod 30", u kategoriji umetnost i stil, kao priznanje za njen doprinos u stvaranju i oblikovanju budućnosti mode i umetnosti. Ipak, moda i umetnost nisu jedini razlozi zbog kojih je prepoznatljiva.

Kendal je svoju popularnost stekla zahvaljujući rijalitiju "U korak sa Kardašijanima", o životu svoje slavne porodice, koji je prvi put emitovan 2007. godine. Serija prati privatni i profesionalni život porodice Kardašijan-Džener i obuhvata čak 20 sezona, što je čini jednom od najdugovečnijih rijaliti-televizijskih serija u istoriji SAD-a.

profimedia0835195933.jpg
Foto: PLANET PHOTOS / Planet / Profimedia

Od stidljive devojčice do "femme fatale"

Smatraju je najpovučenijom sestrom u Kardašijan-Džener klanu, koja za razluku od ostalih čuva svoju privatnost. I pored toga, ona je od stidljivog labuda postala prava zvezda modne scene. Kendal je uspešno izgradila karijeru u svetu mode, pojavljujući se u brojnim reklamnim kampanjama. Njeno prepoznatljivo lice bilo je prisutno na najpoznatijim modnim pistama, uključujući nedeljama mode u Njujorku, Milanu i Parizu, a takođe je bila i zaštitno lice svetski poznatih brendova, poput Kelvina Klajna, Balmaina i Prade. Ne treba zaboraviti ni njen nastup na prestižnoj modnoj pisti Victoria’s Secret, kojom je imala čast da se prošeta.

Ostvarila je brojne uspešne saradnje sa prestižnim modnim magazinima, uključujući "Vogue" i "Love". Takođe, 2017. godine zauzela je 15. poziciju na listi najpraćenijih poznatih ličnosti na društvenoj mreži Instagram.

kendal-dzener0735621530.jpg
Foto: Image Press Agency / ddp USA / Profimedia

"Anonimni" biznis

I dok mnoge slavne ličnosti koriste svoju popularnost za promociju svojih brendova, Kendal je odlučila da u preduzetničke vode zakorači anonimno. 2021. godine lansirala je brend alkoholnog pića - tekilu pod imenom Tekila 818. Piće se proizvodi od ručno ubrane Blue Weber agave u Meksiku, a destilerija koristi isključivo bio masu i solarnu energiju za proizvodnju.

Pre nego što je javno otkrila da stoji iza brenda, Kendal je prijavila svoju tekilu na takmičenje za najbolju tekilu 2020. godine, gde je osvojila glavnu nagradu, a sve to dok javnost nije znala ko je iza tog uspeha. Kako je sama naglasila, njen cilj je bio da piće i brend govore za sebe i da ih ljudi vole, bez toga da znaju da je ona deo toga.

kendal-dzener-profimedia0749629437.jpg
Foto: VEGAN / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Kendal je, kroz svoj brend tekile Tekila 818, ostvarila impresivan poslovni uspeh, a njeno ime je postalo prepoznatljivo i u svetu preduzetništva. Naziv brenda, kako se spekuliše, potiče od pozivnog broja Kalabasasa, grada u kojem je odrasla, što daje dodatnu ličnu dimenziju ovom proizvodu. Cena flaše tekile varira od 30 do 150 dolara, a prema podacima iz 2022. godine, prihodi od prodaje brenda procenjuju se na oko 25 miliona dolara. Tekila se nudi u nekoliko varijanti sa različitim ukusima - vanila, karamela, tropsko i citrusno voće.

A zašto baš tekila?

Za medije je otkrila da je ljubav prema tekili nasledila od svojih roditelja, i da je želja za stvaranjem nečeg vlastitog bila pokretač njenog ulaska u preduzetništvo. Uprkos svom bogatom profesionalnom životu modela i influenserke, uspela je da uspešno proširi svoj uticaj na tržište alkoholnih pića, kreirajući proizvod koji je osvojio mnoge.

(Kurir.rs/ Stil/ Mondo/ M.F.)

Kajli Džener se uplašila same sebe sa licem starice:

00:15
Kajli Džener se uplašila same sebe sa licem starice Izvor: tiktok/kyliejenner