Mlade Japanke ližu bombonu u lascivnoj reklami
TOKIO - Reklama na kojoj članice popularne japanske ženske grupe "AKB48" zavodljivo, od usta do usta, prenose bombonu našla se na udaru kritika u Japanu zbog navodnog promovisanja homoseksualizma.
Na reklami, koja je emitovana u martu, vide se devojke obučene u školske uniforme kako intimno dele slatkiš, sa povremenim snimcima izbliza njihovih usana. Radiodifuzna agencija u Japanu saopštila je da su većinu od 116 pritužbi na ovu reklamu dobili od mladih ljudi.
"Reklama može da ohrabri homoseksualizam", rekao je jedan od zabrinutih i dodao da ga brine i "oralna flora", navodi se u saopštenju agencije. "Ne želim da gledam ovakve reklame", navodi se u drugoj pritužbi i dodaje da je spot "u kome se devojke u donjem vešu grle, veoma neukusan".
Grupa "AKB48" jedna je od najpopularnijih na svetu sa prošlogodišnjom zaradom od preko 200 miliona dolara samo od prodaje CD-ova i DVD-ova. Poslednjih godina postala je fenomen u Japanu i drugim delovima Azije, prenosi AFP.
Grupu mahom čine žene, stare do 25 godina, a njihov sladunjavi pop zvuk i sinhronizovani ples veliki su hit među devojčicama. Prešavši put od devojke iz susedstva do zavodnice, grupa ima veliki broj muških obožavaoca - mahom starijih.
Portparol kompanije koja proizvodi bombonu "UHA Mikakuto" rekao je da je reakcija na reklamu, koja je emitovana 10 dana, mešovita. "Dobili smo i žalbe na reklamu, ali je bilo i mnogo onih kojima se dopala", rekao je portparol i dodao da su istraživanja pokazala da je reklama u vreme emitovanja bila četvrta na listi najpopularnijih.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta