Majkl Džekson i mrtav reklamira Pepsi
NJUJORK - Američka kompanija Pepsi je saopštila da je dobila dozvolu od fondacije Majkla Džeksona da upotrebi njegovu sliku u novoj svetskoj marketinškoj kampanji.
Promocija podrazumeva televizijske reklame, naročite limenke sa slikom Majkla Džeksona, kao i mogućnost za skidanje remiksa nekih od njegovih najpoznatijih pesama. Kompanija, koja je sa Džeksonom prvi put sarađivala 1983. nije otkrila uslove dogovora. Ta promocija je deo godišnjeg marketinškog plana kompanije Pepsi, koja želi da oživi svoj brend.
Kampanja će početi idućih nedelja, prvo na području Kine i SAD, a do kraja godine raširiće se na oko 20 zemalja. Njen početak sračunat je da se poklopi sa 25-godišnjicom albuma "Bad".
Iako je kompanija poznata po nizu proizvoda, njen uspeh se često procenjuje na osnovu uspeha napitka po kome je dobila ime. Prema podacima istraživačke kompanije Beveridž Dajdžest (Beverage Digest), dajet kouk je 2010. uklonio pepsi sa mesta drugog najprodavanijeg pića na tržištu SAD, dok se na prvom
mestu i dalje nalazi Koka kola.
Iako Pepsi polaže u nostalgiju, kampanja bi mogla oživeti neugodna sećanja. Na snimanju reklame za Pepsi 1984. dogodio se tehnički incident u kome je Džekson pretrpeo teške opekotine, što mnogi povezuju sa njegovom zavisnošću od analgetika. Pepsi je tom prilikom isplatio Džeksonu odštetu od 1,5 miliona dolara.
VUČIĆ ODRŽAO SASTANAK SA VOJNIM VRHOM I ŠEFOVIMA SLUŽBI: Srbija mora biti sposobna da zaštiti svoj narod od svakog agresora! (FOTO)