Pop ikona će posetiti 32 zemlje, uključujući Ujedinjene Arapske Emirate, Ukrajinu i Kolumbiju

TEL AVIV - Desetine hiljada ljudi u Izraelu imaće čast da danas budu prvi u svetu koji prisustvuju najnovijoj koncertnoj turneji pop kraljice Madone.

Šou MDNA, nazvan tako po njenom dvanaestom studijskom albumu, objavljenom u martu, organizovan je tri godine nakon što je pevačica okončala prethodnu svetsku turneju "Stiki and svit" (Sticky nad Sweet) sa dva nastupa u Tel Avivu.

Najnovija Madonina turneja je deveta i najduža. Ona će posetiti 32 zemlje, uključujući Ujedinjene Arapske Emirate, Ukrajinu i Kolumbiju. Procenjuje se da grandiozni šou u Tel Avivu staje najmanje četiri miliona dolara. Postavljanje bine na stadionu u Ramat Ganu, koji može da primi 35.000 ljudi, potrajalo je dve nedelje. Bina duga 800 metara napravljena je u Belgiji.

Uz stadion su podignuto naselje od šatora, u kojima ima spavaćih soba i soba za igru Madonine dece kao i posebna odaja gde će ona dočekati američkog televizijskog komičara Konana O Brajana. On je doputovao u Izrael sepcijalno da prati njen šou.

Na bini će se pojaviti uz Madonu još oko 100 ljudi. Za njih je u hotelu Dan u Tel Avivu iznajmljeno 70 soba, a za samu Madonu predsednički apartman.Cene ulaznica za koncert u svetu staju od 45 do 600 dolara, a u Izraelu od 62 do 620 dolara za VIP paket koji uključuje tapacirano mesto u posebnom VIP delu, parking, topli obrok i privatnu zabavu.

Madona je, odgovarajući na kritike o visokoj ceni karata, u intervjuu za "Njuzvik" još u februaru kazala: "Počnite da štedite sada. Ljudi troše 300 dolara na tašnu sve vreme. Radite čitave godine, uštedite novac i dođite na moj koncert".

Ona je već objavila da je prodala karte u vrednosti od 240 miliona dolara, a "Hafington post" je procenio da će se koncertnoj turi sakupiti najmanje 300 miliona dolara.

Izrael očekuje da koncert doprinese i turizmu, imajući u vidu da je oko 4.000 Madonih fanova stiglo u Izrael zbog koncerta. Oni su kupili karte još u februru, čim je Madona najavila početak turneje na svoj Fejsbuk stranici, dozvolivši samo članovima svojih fan klubova da kupe kartu u prvih 48 sati.

Uz fanove desetine novinara iz celog sveta pratiće koncert."Diet Coca cola", koja je glavni sponzor koncerta u Izraelu, ponudila je preko Fejsbuka mogućnost da se dobije karta za mesta u takozvanom dijamantskom delu, zapravo na bini.

U SAD se procenjuje da će Madonina turneja doneti dodatnih 85 miliona dolara prihoda od reklama, uključujući i prava na TV prenos i snimanje, između ostalog.