Filmske zvezde glume u spotovima
LOS ANĐELES - Godinama su filmske zvezde tražile izazovne uloge u niskobudžetnim dramama i nezavisnim produkcijama, ali se poslednjih meseci među holivudskim glumcima pojavio nov trend - pojavljivanje u video spotovima nezavisnih bendova.
U junu, zvezda "Transformersa" Šaja Labaf izazvao je medijsku pomamu kada se pojavio nag u spotu islandskog folk benda "Sigur Ros".
Iste sedmice, glumac Danijel Redklif, poznat po ulozi dečaka-čarobnjaka Harija Potera, glumio je pijanca u spotu "Slow Club", dok je holivudski zavodnik Džejk Gilenhal igrao ubicu u videu "The Shoes".
U prošlosti, kameo pojavljivanja velikih glumačkih imena bila su privilegija velikih muzičara koji su mogli da privuku glumce za svoje postove poput Majkla Džeksona, "Fatboy Slim" ili "Aerosmith".
Danas, pojavljivanje poznatih filmskih zvezda u spotovima služi kako za njihovo promovisanje tako i za reputaciju nezavisnih bendova.Spot "Sigur Ros" sa nagim Labafom, 26, privukao je više od dva miliona gledalaca od kada se prvi put pojavio 18. juna.
Redklif je takođe izazvao veliko interesovanje svojom ulogom izmučenog pijanca za britanski indi bend "Slow Club" i njihov spot "The Beginners". Uloga je, navodi Rojters, možda imala dublje značenje za glumca koji je u februaru priznao da je alkoholičar. Pevačica "Slow Club" Rebeka Tejlor rekla je da je glumčevo izvođenje bilo "zadivljujuće".
Za razliku od Labafa i Redklifa koji nisu želeli da komentarišu svoje pojavljivanje u spotovima, Gilenhal je rekao da je snimio spot "Time to Dance" za francuski indi bend "The Shoes" jer "video može da stoji sam za sebe. Kao znak pitanja na kraju rečenice".
U spotu Gilengal glumi ubicu koji ubija ljude probadajući ih i tukući ih. "Bio nam je potreban odličan glumac. Želeli smo da ovo bude umetničko delo a ne neki šokantni spot", rekao je član benda Giljom Brier.
Kit Kofild, pomoćnik direktora magazina "Bilbord", smatra da su video spotovi danas mnogo uticajniji jer su dostupni svima, zahvaljujući Jutjubu i drugim sajtovima, za razliku od početaka MTV-a kada su spotove gledali samo oni srećnici koji su imali taj kanal.
"Spotovi su sasvim sigurno uticajniji sada jer ih svako može videti, ali problem je privući gledaoce koji ih inače ne bi gledali", rekao je Kofild. I dok je unajmljivanje glumaca veliki podsticaj za nezavisne bendove, saradnja često ne znači i dobru prodaju. "Time To Dance" grupe "The Shoes" 2.000 puta je "skinut" sa interneta ali je polovina kupljenih singlova "skinuta" čim se video pojavio.
Spot "Slow Club" videlo je više od 347.000 ljudi od sredine juna, ali se bend ne nada dugoročnom uspehu. "Super je dodirnuti toliko ljudi. Ali nije da mi sada sedimo i pijemo skupu flaširanu vodu i mislimo da smo uspeli. Prilično smo opušteni sa time gde smo i šta možemo", rekla je Tejlor.
"PREDSEDNIK I GRADONAČELNIK SU OD PRVOG MOMENTA SA NAMA" Bolna ispovest porodice Firić: Pustite nas da oplakujemo decu bez vaših protesta i politike (VIDEO)