Mekvrap - mek od svežeg povrća!
NJUJORK - Restorani brze hrane Mekdonalds u SAD od sledeće nedelje će u svim svojim restoranima istaći na proizvodima natpis o broju sadržanih kalorija.
Zbog apela američke vlade i čitave javnosti SAD o neophodnosti prelaska na zdraviju ishranu, svetski poznati proizvođač hamburgera Mekdonalds odlučio je da od sledeće nedelje na svim svojim proizvodima u restoranima širom SAD istakne natpis o sadržanim kalorijima.
Lanac restorana brze hrane želi na ovaj način da pomogne svojim klijentima u odabiru hrane.
Direktor Mekdonaldsa u SAD Jan Filds ističe da je svestan da "klijenti žele da znaju više o nutritrivnim vrednostima Mekdonaldsovih proizvoda.
Ove jeseni, američki Mekdonalds će predložiti svojim zaposlenima, kojih je oko 750.000 da pohađaju kurs o ishrani i kvalitetu hrane kako bi bili u stanju da odgovore kupcima o kvalitetu proizvoda koje prodaju.
Mekdonalds će predložiti i uravnoteženije jelovnike sa većim sadržajem voća i povrća kao i sendvič sa svežim povrćem Mekvrap.
Američka štampa ocenjuje da Mekdonalds ovu inicijativu treba da proširi na sve svoje restorane širom svetu.
Američki lanac brze hrane prvi je u svoju ponudu uvrstio pržene kromiriće sa manjim sadžajem masnoće, kao i sveže voće u dečjim jelovnicima, što su potom preuzeli i ostali poznati restorani brze hrane.
Mekdonalds je ovu inicijativu već sproveo u Njujorku i Filadelfiji, gde je ponudio obroke sa manje od 400 kalorija. Ali, za sada to nije mnogo uticalo na ponašenje klijenata koji su smanjili za samo šest odsto dosadašnji unos kalorija u njujorškim restoranima u kojima se sa ovakvom praksom počelo 2008, preneo je francuski list Figaro.
VUČIĆ SE SASTAO SA NOVIM AMBASADOROM GANE: "Ponosni na tradicionalne veze, vidimo vas kao prijatelja i pouzdanog partnera"