Kod većine parova veridba traje između 13 i 18 meseci, najpopularnija boja venčanja je plava, a kako bi sve bilo savršeno mladenci rade i do 25 sati nedeljno

KALIFORNIJA - Poznata kalifornijska agencija za organizovanje venčanja sprovela je istraživanje među svojim klijentima i napravila veliku infografiku o ljubavi, veridbi, svadbi i samog odnosa - braku.

Tako je većina parova (48 posto) prvo "volim te" izrekla u razdoblju od prvog do šestog meseca veze, a 41 posto za manje od mjesec dana što definitivno pokazuje da svetom vlada puno više romantičara nego što se mislilo.

Partnerove roditelje većina je upoznala u prvih šest meseci veze, a devet posto ih je znalo i od pre.

Veridba je kod većine parova trajala 13 do 18 meseci, a mali je broj onih koji su se venčali vrlo brzo (samo 4 posto parova).

Iako je tržište planiranja venčanja u inostranstvu itekako razvijeno, većina mladenaca je ipak samo organizovalo svoju svadbu. Njih 68 posto sami su se bavili time, a samo osam posto je uzelo koordinatora koji im je organizirao celu svadbu.

Iako se to mnogima ne čini tako, planiranje venčanja oduzima jako puno vremena, a 40 posto parova na to nedeljno potroši između 10 i 15 sati.Gotovo polovina radi do devet sati na tome, a mali broj od tri posto je prešao čak 25 radnih sati nedeljno.

Pozivnice su se godinama promenile, pa mogu biti klasične, u obliku magneta ili čak razglednice. Većina mladenaca (42 posto) odlučila se za magnete verujući da će oni biti najbolji podsetnik.

Među najpopularnijim bojama venčanja, odnosno temama bile su plava (kod 37 posto parova), ljubičasta (30 posto), zelena, narandzasta i bela.

Najpopularniji meseci za venčanje su jun i septembar, a dan subota.

I dalje se većina parova odlučuje za hotelske dvorane ili banketne sale (39 posto), a zatim na seoska domaćinstva i venčanja na otvorenom te golf klubove.

Bez obzira kakva putovanja inače vole, mladenci se ipak većinom za medeni mesec odlučuju za tropska ostrva, kao idealna mesta za opuštanje, uživanje i wellness.

U evropske gradove putuje 11 posto mladenaca, na druga mesta takođe 11 posto, a u avanturu poput safarija upušta se 7 posto njih. Na medeni mesec još uvek nije otišlo 16 posto parova.