Tviter vam za razliku od Fejsbuka daje manje opcija kako da fotografijama obogatite izgled svog profila. Zato nemojte da vas mrzi da barem stavite neku profil sliku umesto fotografije jajeta

Mnogi koji imaju Tviter profil imaju dilemu zbog čega ih je zapratio mali broj ljudi. Mi vam donosimo 5 ključnih razloga zbog čega se ljudi ne odlučuju da vas zaprate

Tviter vam za razliku od Fejsbuka daje manje opcija kako da fotografijama obogatite izgled svog profila. Zato nemojte da vas mrzi da barem stavite neku profil sliku umesto fotografije jajeta. Fotografije, kao što znate, na društvenim mrežama su jedno od ogledala vašeg indentiteta u virtuelnoj stvarnosti. Niko ne želi da zaprati belo jaje.

Drugi razlog je manje očigledan i najverovatnije mnogi od vas ne shvataju zbog čega bi on bio sporan. Dakle, ako ste jedan od onih koji će zapratiti svakoga ko je odlučio da vas prati na Tviteru odmah da znate da to nije dobro. Posebno nemojte tvitovati o tome da ćete zapratiti svakoga ko zaprati vas. Suština Tvitera nije proizvoljno praćenje bilo koga ili bilo čega a bez dobrog i jasnog razloga. Time, u najmanju ruku, potcenjujete sami sebe u očima drugih i delujete kao neko kome je veoma lako privući pažnju.

Još jedan od razloga zbog čega će neko odlučiti da ne zaprati vaš profil je odnos brojki koje predstavljaju one koje vi pratite i one koji prate vas. Naravno da se očekuje da (osim ako niste poznata ličnost) imate manje pratilaca od broja onih koje vi pratite. Ali pripazite da ta razlika nije drastična jer je to obično alarm za lažni profil to jest spam.

Četvrti razlog može biti vaša biografija. I to ne njen sadržaj već to kako je napisana. Nemojte pisati biografiju u trećem licu. Možda bi se to očekivalo od nekadašnjeg francuskog kralja Luja 14. (koji se sam sebi obraćao u trećem licu) ali vi to nemojte da radite. Kao prvo takva biografija će delovati kao da je pisao neko treći, što nije dobro. A kao drugo i mnogo važnije, delovaćete egoistično i nadobudno a takve retko ko želi da zaprati.

Poslednji razlog zbog koga bi se neko dvoumio da vas zaprati na Tviteru je broj vaših tvitova. Veliki broj tvitova nije dobar to kod ljudi na društvenoj mreži ostavlja loš utisak. E sad kako znati da ste prekoračili granicu i da bi trebalo da usporite. Evo jedne računice koja bi mogla da vam pomogne. Tviter se pojavio sredinom 2006. i da ste se tada priključili i tvitovali tri puta dnevno do sada biste imali oko 8.000 tvitova što bi značilo da ste prosečno aktivan Tviteraš. Ako bi vaš broj bio drastično veći od pomenutih 8.000 ljudi bi se dobro zamislili da li bi vredelo uopšte pratiti nekoga ko tvituje na svaka dva minuta.