Tvitomanija je konferencija o društvenim mrežama namenjena svim pojedincima, marketing i PR agencijama, korporacijama, predstavnicima elektronskih i klasičih medija i svim ostalima koji svoj posao i svakodnevicu sele u sferu Interneta

TweetUp druženje povodom ovogodišnje Tvitomanije održano je u restoranu Talas u Zemunu. Tvitomanija će se održati od 12. do 15. juna u St. Bernardin resort u Portorožu. Uz degustaciju morskih plodova i vina, organizatori su predstavili program konferencije, a prisutnima se obratio i direktor marketinga Bernardin group Barut Fakin. Novitet ove godine - konferencija FoodTalk i svečana dodela Web Fest nagrada u okviru Tvitomanije.

Tvitomanija je konferencija o društvenim mrežama namenjena svim pojedincima, marketing i PR agencijama, korporacijama, predstavnicima elektronskih i klasičih medija i svim ostalima koji svoj posao i svakodnevicu sele u sferu Interneta. Svakako, dobrodošli su i svi koji tek žele da se pridruže Internet zajednici. Prethodno izdanje okupilo je preko 600 učesnika u Novom Vinodolskom, a direktor konferencije Zoran Torbica istiće da ove godine očekuje još veće interesovanje, uprkos činjenici da Slovenija važi za zemlju sa manjom upotrebom društvenih mreža:

Sve veći broj učesnika na Internet konferencijama pokazuje da je Internet postao mejnstream. Ako nisi na Internetu, prosto ne postojiš.

Tema treće po redu Tvitomanije je usmerena na multimedijalni sadržaj na društvenim mrežama. Fokus je na fotografiji, video i audio materijalu, grafici, animaciji, ali naravno, ni druge teme neće biti zanemarene, rekao je direktor programa Srđan Spin. Na tri bine paralelno učesnici će raspravljati o korišćenju novih tehnologija, najiskusniji će predstaviti svoja znanja i prikazaće se najbolje studije slučaja iz regiona.

Direktor marketinga Bernardin Group Borut Fakin smatra da je od ogromnog značaja da se ovakav događaj organizuje u Sloveniji kako bi se Internet tržište proširilo i u tim krajevima. Iz tog razloga biće omogućene posebno povoljne cene aranžmana za sve učesnike ove konferencije. Novitet ove godine svakako je i dan posvećen "Food Talk"-u u organizaciji Color Press Group. Ljubitelji gurmanluka i hedonizma na Internetu razgovaraće i družiće se čitavog dana uz degustaciju hrane i vina u posebnoj sali predviđenoj za ovaj događaj, rekla je Anja Stanišić.


Nakon što su prethodne godine izostale, tradicionalne Web Fest nagrade ponovo su aktuelne a njihova dodela održaće se prve večeri konferencije. Najbolji sajtovi, digitalne agencije i drugi projekti biće nagrađeni u 12 kategorija: Info portal (ograničeno na isključivo web medije, Novinski portal (web izdanje dnevnih novina), TV portal, e-commerce, blog - food, blog - fashion, blog - opšte, najbolji sajt po dizajnu, funkcionalnosti, opštem utisku, najbolja digitalna agencija, najbolja digitalna kampanja, najbolje korporativno prisustvo na webu i najbolja mobilna aplikacija.

Budući da se formiralo nekoliko događaja koji su vodeći u regionu, a koji su priznati od strane zajednice, odlučili smo da uključimo Web Fest u Tvitomaniju i na taj način odamo priznanje najboljim projektima na Internetu u protekloj godini. - Srđan Erceg, Huge Media
Iz organizacije Tvitomanije pozivaju sve zainteresovane da se prijave kao učesnici, predavači i medijski partneri. Više informacija o konferenciji uskoro će biti dostupno na zvaničnom sajtu www.tvitomanija.me.