Tehnološke firme koriste profile sa društvenih mreža
NJUJORK - Tehnološke firme prilikom primanja novih zaposlenih sve više uzimaju u obzir i njihove profile na društvenim mrežama, pokazali su rezultati analize istraživačke kompanije "Eurokom vorldvajd" - EW (Eurocom Worldwide) vezane za ispitivanje radne snage u tehnološko-informacionoj oblasti.
Istraživanje je pokazalo da je svaki peti kandidat koji nije primljen, odbijen upravo zbog sadržaja svog profila na nekoj od društvenih mreža.
Kompanija "Eurokom" je u svojim ranijim istraživanjima utvrdila da oko 40 odsto tehnoloških firmi prilikom zapošljavanja vodi računa i o profilima koje kandidati za posao imaju na društvenim mrežama, ali je ovogodišnje istraživanje po prvi put utvrdilo da kandidati bivaju odbijeni zbog svojih profila na društvenim mrežama.
NA ISTOM ZADATKU Vučić ih uċutkao rezultatima, pa potegli ljubitelje stranih para CRTU da vređa! Vlast nazvali ološem i udaraju najniže - NA PREDSEDNIKOVOG SINA