Ako ste imali Majspejs, vaš nalog sada vredi milijarde!
Ako ste stariji od 20 godina, velike su šanse da ste u jednom trenutku svog života imali nalog na "Majspejsu".
Na njemu ste sigurno postavljali fotografije kojih biste se sada verovatno stideli, kao i muziku koja je tada bila vrlo "kul".
"Majspejs" je sada u vlasništvu kompanije za internet oglašavanje "Specific media", koja ga je otkupila za 35 miliona dolara. Ispostavilo se da je cena zapravo vrlo mala, jer stari podaci od profila koji nisu ugašeni vrede milijarde.
Ova društvena mreža i dalje ima milijardu registrovanih korisnika i ta količina podataka mnogo vredi. Kada je u pitanju onlajn oglašavanje, podaci iz prve ruke smatraju se svetinjom. To znači da možete reklamama da ciljate korisnike koje želite i koji će verovatnije kliknuti na njih, na osnovu njihovih pretraga i "kukisa".
To je deo razloga zbog kog su Fejsbuk i Gugl dominantni u onlajn oglašavanju-jer imaju sve bitne podatke.
Preporod "Majspejsa" počeo je 2011. godine kada ga je reklamirao Džastin Timberlejk. Čak su i tinejdžeri, koji su bili premladi kada je "Majspejs" bio popularan, napravili svoje naloge.
Između decembra 2013. i decembra 2014. godine, posete na ovoj društvenoj mreži porasle su za 469 posto.
(Independent)
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta