Najpopularniji sajt uvodi promene koje će drastično promeniti način funkcionisanja i izgled ove društvene mreže.

Na naslovnoj stranici Fejsbuka navikli ste da viđate statuse prijatelja, vesti iz sveta, sporta, muzike, zabavne snimke i sve u vezi sa onim što ste lajkovali. Ali to bi moglo drastično da se promeni.

Na internetu su se pojavile fotografije koje potvrđuju ono o čemu se već neko vreme pričalo, a to je da će se na naslovoj stranici (News Feed) pojaviti kategorije koje će pregledanje sadržaja učini mnogo lakšim i preglednijim grupišući ga po temama kao što su film, muzika, putovanja i slično.

Te kategorije će imati i potkategorije, što će doprineti još preciznijem grupisanju sadržaja.

Ove promene još nisu zvanično potvrđene i ne zna se kada će biti dostupne svima.

Fejsbuk već sada koristi sličnu segmentaciju interesovanja i sadržaja kako bi mogao preciznije da prikaže reklame koje bi mogle da zanimaju korisnike, ali bi ova promena svakako bila još jedan korak dalje.