Iz Fejsbuka najavljuju promene koje treba da udovolje svim korisnicima.

Korisnici Fejsbuka mogli su da primete da često propuštaju bitne vesti svojih prijatelja zbog navale internet reklama i ponuda, što je mnogima zasmetalo. Prvi džin među socijalnim mrežama je brže bolje reagovao na ove kritike.

Iz predstavništva Fejsbuka u Kaliforniji, u sredu je najavljeno će se algoritam pregleda njuzfida promeniti tako da udovolji korisnicima, što bi značilo da će aktivnost prijatelja biti vidljivija od ostalih marketinških postavki.

"Fejsbuk je stvoren sa idejom da povezuje ljude sa porodicom i prijateljima. To je i dalje glavni princip i prioritet", izjavio je Lars Bekstorm, tehnički direktor Fejsbuka.

Iz sedišta giganta najavljeno je da se prve promene očekuju već sredinom ove nedelje. Novi algoritam će forsirati fotografije, video snimke, statuse i linkove koje postavljaju prijatelji sa najviše pratilaca. Što se tiče advertajzinga, Fejsbuk će i tu napraviti po koju promenu kako se 1,65 milijardi korisnika ne bi osećalo uskraćenim. Iz kompanije najavljuju da ne žele da pokazuju korisnicima šta "treba" da konzumiraju i kupuju, već ono što "misle" da korisnici žele na osnovu same aktivnosti i ličnih preferenci.

"Nismo u poslu gde biramo šta će ljudi da čitaju i čime će da se bave, već da spajamo slične ljude i ideje. To ne radimo samo zato što u to verujemo, nego zato što je to dobro i za biznis firme", napomenuo je Adam Moseri, potpredsednik odeljenja za poslovanje.

Spektar opcija će biti proširen. Naime, svaki korisnik će imati veću kontrolu nad njuzfidom, jer će moći da bira koje prijatelje želi da vidi više, a koje ne. Njuzfid napreduje još od nastanka 2006. godine i konstantno se menja pod naletima sugestija samih korisnika.

(Forbes)