ZA BOLJE POSLOVANJE U VREME KORONE: Tri saveta o izradi i optimizaciji internet prodavnica
Problemi izazvani korona virusom u najvećoj meri su se osetili kada je ekonomija u pitanju. Ceo svet je zapao u ogromnu krizu koja je učinila da brojni ljudi ostanu bez posla, sa manjim zaradama ili da objavljuju bankrote. Međutim, spas se pronašao u online prodaji, što je posebno učinilo da mali biznisi opstanu i nađu način da se spasu propasti.
Internet prodavnice su takve da ne zahtevaju brojne troškove koji se u standardnom načinu prodaje podrazumevaju, ali je svakako potreban određen trud kako biste uspeli da, ne samo spasite svoje poslovanje, već i da ga podignete na jedan novi nivo. Nudili određen proizvod, uslugu ili čak samo savet, kroz dobar internet nastup možete učiniti da vaš biznis baš u vreme korone procveta. Kada je izrada internet prodavnica u pitanju, njihove optimizacija, rada, imamo tri saveta koja će vam sigurno rešiti određene nedoumice i pomoću u daljem radu.
Pomoć marketinških agencija
Ako ste rešeni da sve samostalno uradite, biće vam odmah jasno da idete težim putem, jer je potrebno dosta stvari naučiti, pratiti, te dosta toga primeniti. Međutim, to nije posao koji je neprijatan i ružan, pa ćete moći da se snađete i uradite sve potrebno. Ali, kada negde zakočite, bilo koji deo nastupa na internetu, socijalnim mrežama, bitno je da znate da postoje marketing agencije koje se bave samo tim, optimizovanjem sajtova, njihovim održavanjem, osmišljavanjem sadržaja i sličnog, te tako možete unajmite one koji će vas dovesti do možda i neslućenih uspeha u poslovanju za vrlo kratko vreme.
Stalna optimizacija sajta
Kada je sajt valjano optimizovan, onda će se pri pretrazi proizvoda, usluge, bilo čega što nudite i vi i vaša konkurencija, naći među prvima upravo vaš sajt, tj. vaša internet prodavnica. Tako će na sasvim prirodan način vaš sajt imati sve veći broj poseta i veći broj ostvarenih konverzija. Optimizacija sajta podrazumeva da vodite računa o korišćenju ključnih reči, načinu na koji se pišu opisi i tekstovi, načinu imenovanja fotografija i prilagođavanju njihove veličine samom sajtu, linkovanju sa drugim delovima vašeg sajta kao i sa vezama koje odvode na druge sajtove. Zapravo, svaki korak koji činite na svom sajtu, tj. platformi na kojoj radite, ako uskladite sa svojim biznisom, učiniće da vaš sajt bude savršeno optimizovan i samim tim „poguran“ ka vrhu pretrage. Optimizacija sajta nije slučajnost, iako se može dogoditi da to bude za neku određenu objavu, fotografiju, stranicu, već je rezultat svakodnevnog promišljanja, rada i unapređenja samog sadržaja.
Da li je potreban određen content na internet prodavnicama?
Internet prodavnica ima svoj sadržaj, tj. kontent, a to su artikli koji podrazumevaju neke proizvode, usluge, koji u najvećoj meri jesu opisani kraćim tekstom i prikazom na fotografiji. Ali, priča se ovde ne završava. Svaka kvalitetna i uspešna internet prodavnica ima content koji je daleko opširniji od same ponuda onoga što se prodaje. Dva osnovna razloga su tome. Prvi jeste činjenica da se njihovim pažljivim kreiranjem utiče na optimizaciju sajta i ostvarivanje više konverzija, a druga jeste da se sa publikom ostvaruje prisniji odnos, zbog čega se ljudi vraćaju da nešto ponovo pročitaju, nauče, posavetuju sa određenim tekstom možda, a na kraju i odluče za kupovine onoga šta nudite.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana