Beograd, 13. 11. 2019. – Prema najnovijim istraživanjima u Srbiji svaki drugi korisnik mobilnog telefona imao je polomljen ekran ili veće fizičko oštećenje telefona, dok je svakom petom vlasniku mobilni ukraden.

Popravka kod neovlašćenog servisera obično je jeftinija nego u ovlašćenom servisu, ali se time gubi garancija proizvođača. Ovaj i drugi brojni razlozi dovoljan su argument da svoj mobilni telefon osigurate polisom „Dunav osiguranja“.

Kompanija „Dunav“ svim vlasnicima novih mobilnih telefona kupljenih u mts poslovnicama omogućava osiguranje mobilnih telefona, novom polisom, jedinstvenom na srpskom tržištu.

Šta pokriva polisa osiguranja?

  • mehanička oštećenja, uništenje uređaja i štete koje nisu pokrivene garancijom, uključujući i lom ekrana
  • nestanak ili gubitak telefona usled provalne krađe i razbojništva
  • oštećenja usled direktnog dejstva tečnosti ili isparenja izazvanih vodom i drugim tečnostima
  • troškove neovlašćenog korišćenja uređaja u slučaju provalne krađe i razbojništva

Polisom osiguranja dobijate popravku telefona u ovlašćenom servisu u slučaju fizičkog oštećenja, ili novi uređaj u slučaju provalne krađe i razbojništva.

Kako i gde možete da osigurate svoj pametni telefon?

Kada izaberete telefon u mts poslovnici i odlučite se za postpejd tarifu, kod prodavca telefona možete ugovoriti i zaštitu za svoj novi uređaj – polisu osiguranja koja će ga štititi tokom perioda otplate (24 meseca).

Procedura je jednostavna, a visina premije osiguranja zavisi od cene kupljenog mobilnog telefona. Za telefon čija je vrednost do 19.360 dinara, mesečna premija iznosi 199,50 dinara, a za uređaj čija je cena do 38.720 dinara – visina premije je 378 dinara. Ovom polisom moguće je osigurati i telefone čija je cena viša od navedenih primera.

Kako i gde prijaviti štetu?

Šteta se prijavljuje u roku od tri dana:

Za više informacija obratite se prodavcima na prodajnim mestima mts ili se informišite na sajtu mts (www.mts.rs) odnosno Kompanije „Dunav osiguranje“ (www.dunav.com).

Promo tekst