VIVO PROSLAVLJA DRUGU GODINU NA EVROPSKOM TRŽIŠTU
Dve godine ispunjene inovacijama obeležavaju uspeh kompanije vivo u Evropi
- Kompanija obeležava uspeh u Evropi tokom prethodne dve godine poslovanja
- vivo pokazao posvećenost u vidu stalne potrage za inovacijama orijentisanim ka korisnicima i vrhunskom tehnologijom mobilnog snimanja
- Snažno dugoročno partnerstvo sa kompanijom ZEISS pionirom u optici – vivo ispunjava obećanje da će unaprediti „Savršen snimak“
Kompanija vivo danas obeležava dve godine prisustva u Evropi. Tokom proširenja na nova evropska tržišta, Srbija je bila među prvih deset zemalja Evrope, u kojima su predstavljeni vivo pametni telefoni, i u kojima je kompanija predstavila svoju posvećenost dizajnu i inovacijama orijentisanim ka korisniku.
Dve godine inovacija u Evropi
Od dolaska na tržište, kompanija vivo donela je i mnogo inovacija u Evropu, prvenstveno sa novitetima koji imaju za cilj unapređenje korisničkog iskustva fotografisanja. Jedan od prvih noviteta za evropsko tržište bila je Gimbal 2.0 tehnologija stabilizacije, koja kroz mehaničko švenkovanje kamere znatno smanjuje podrhtavanje tokom pokreta, omogućavajući korisnicima da snime profesionalne snimke u stvarnim situacijama gde je stabilizacija potrebna. Tokom prošle dve godine, kompanija vivo sklopila je i strateško partnerstvo sa kompanijom ZEISS, pionirom u optici i optoelektronici, i predstavila model vivo X60 Pro kao prvenac dizajniran upravo u saradnji sa kompanijom ZEISS.
Sa V21 5G modelom, vivo je napravio korak napred u mobilnom snimanju za selfi generaciju. Prednja kamera od 44MP sa optičkom stabilizacijom slike (OIS) i Dual Spotlight sistemom omogućava snimanje jasnijih selfija i video zapisa čak i noću.
Za kompaniju vivo, 2022. godinu obeležilo je nekoliko tehnoloških prekretnica, kao što je V serija telefona koja je uvela tehnologiju promene boja kućišta telefona, kao i nastavak razvoja profesionalne mobilne fotografije u X seriji, uz produbljivanje odnosa i partnerstva sa kompanijom ZEISS, kao i saradnja u oblasti sporta tokom UEFA EURO 2020. i 2024.
Tehnologija dizajna koji menja boju
Predstavljena početkom 2022. godine, jedinstvena vivo tehnologija koja menja boju poleđine telefona postavila je novi standard dizajna. Nakon tri godine intenzivnih istraživanja i laboratorijskih testiranja, dizajn sa fotohromskim premazom omogućio je korisnicima promenu boje uređaja od zlatne do zelene kada je uređaj izložen sunčevoj ili ultraljubičastoj svetlosti. Prvi uređaj sa ovom funkcijom, vivo V23 5G, premijerno je predstavio ovu funkciju, ističući se ne samo svom naprednom sistemu prednje kamere koji omogućava odlične selfije i širokougaone snimke sa prednjom kamerom od 50 MP, već i svojim privlačnim dizajnom. A sa vivo X80 Lite, koji je ove jeseni predstavljen i u Srbiji, vivo je doneo ovu magičnu tehnologiju koja menja boju i u novu X Lite seriju.
Proslavljamo X80 Pro na vivo način
Proslavljajući svoj prvi panevropski događaj predstavljanja uređaja u Berlinu – vivo Xpedition – u junu 2022. godine, vivo je naglasio značaj evropskog tržišta za svoju globalnu strategiju. Po prvi put, ljudi iz cele Evrope imali su priliku da se susretnu sa uređajem na licu mesta i iz prve ruke steknu utiske o vivo ZEISS Global Imaging partnerstvu. Nadovezujući se na osnove profesionalne mobilne fotografije vivo X serije, vivo X80 Pro, sa svojim umetničkim bioskopskim režimom, vodećim performansama i tehnološkim inovacijama, nastavlja da demonstrira neprekidnu potragu za savršenim korisničkim iskustvom u fotografisanju i snimanju.
Povezivanje međunarodnih fudbalskih navijača
Kroz snažna lokalna i evropska sportska partnerstva kao što je sa UEFA EURO 2020 i 2024TM, vivo „Savršenim snimkom“ stvara most koji povezuje strast za sportom i konstantno suočavanje sa izazovima sa beleženjem trenutaka napretka.
Deleći ljubav, timski duh i strast korisnika prema fudbalu, vivo je ove godine postao zvanični pametni telefon Fudbalskog Saveza Srbije i kroz ovu saradnju nastoji da podršku, koju pruža sportu u svetu, pruži i fudbalu u Srbiji. vivo veruje da razvoj sporta i tehnologije dele sličnu filozofiju – omogućiti ljudima da žive boljim životom kroz kontinuirana otkrića i inovacije.
Kupi vivo telefon, vodimo te u Katar Vreme je da strast prema fudbalu i pametnim telefonima podignemo na novi nivo. PRAVILA Kreativni konkurs traje od 10. oktobra do 4. novembra 2022. godine u 23:59. Kupovinom bilo kog vivo pametnog telefona kod ovlašćenih partnera, učesnici konkursa ostvaruju mogućnost da postanu dobitnici dva putovanja na utakmicu Brazil – Srbija, kao i drugih vrednih poklona. Potrebno je da učesnici popune prijavu nasajtu , prilože fotografiju dokaza kupovine, računa/ugovora i osmisle poruku podrške fudbalerima naše reprezentacije. Stručni žiri će do 10. novembra 2022. odabrati dva najkreativnija slogana kojima će biti dodeljena dva putovanja za dve osobe na utakmicu Brazil – Srbija, uz plaćene troškove smeštaja i prevoza. To nije sve, najkreativnije nove vivo korisnike očekuju još i tri stola za stoni fudbal i 10 vivo X80 Lite pametnih telefona! Važno je napomenuti da ova promocija važi isključivo za uređaje kupljene kod ovlašćenih vivo partnera u Republici Srbiji. Pratite nas, jer navijamo za isti tim! |
O kompaniji vivo
vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.
Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.
* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs
Promo
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore