Popularna aplikacija za komunikaciju Viber rešila je da promeni određene opcije kako bi olakšala i dodatno obezbedila komunikaciju između određenih brendova i kompanija i pojedinaca.

viber-vajber.jpg
Nikolas Kokovlis/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia 

Na ovoj aplikaciji će se u narednom periodu pojaviti poseban folder koji će nositi naziv "Poslovni inbox" u koje će automatski biti prebačen svaki čet koji ste imali sa nekom kompanijom. U tom inboxu imaćete mogućnost da pinujete četove koji su vam potrebni da budu na vrhu, ali ćete imati i lakši pregled kompanija, s obzirom da će oni od sad biti odvojeni od privatnih poruka. Sam folder biće na vrhu liste privatnih četova, tako da ga nećete zagubiti u porukama.

profimedia0345266082.jpg
Profimedia 

Druga novima koju uvodi Viber jeste "Komercionalni nalog" koji će omogućiti firmama da izlože neke osnovne informacije popur web stranice, kontakt telefona i mejla i da lakše komuniciraju sa ljudima koji jednostavni žele da uspostave saradnju sa njima. Uz pomoć komercijalnih naloga doći će do veće bezbednosti podataka, kako klijenata, tako i firmi i kompanija, a informacije o komercijalnim nalozima će korisnici moći da dele dalje, tako da će se povećati i sama vidljivost brenda.

(Kurir.rs)

Bonus video:

07:46
DROGIRAĆEMO VAS I SNIMATI GOLE! Brutalne pretnje devojčica na učeničkoj vajber grupi! Direktor: SISTEMI KAŽNJAVANJA SU INERTNI Izvor: Kurir TV