Google razbija masovnu e-poštu (bulk email) u nastojanju da se smanji količinu neželjenog sadržaja - spamova koji korisnici dobijaju. Konkretno, pošiljaoci masovne e- pošte će češće videti da su njihove e-poruke odbijene osim ako ne počnu da se pridržavaju Google-ovih novih politika, koji zahtevaju od njih da autentifikuju svoje poruke i šalju e-poruke samo ljudima koji žele da primaju poruke od njih.

Dok implementiraju restrikcije bulk pošiljaocima putem blogposta u oktobru prošle godine, Google je napisao: “ Ne bi trebalo da skačete kroz obruče da biste prestali da primate neželjene poruke od određenog pošiljaoca e-pošte. Treba da ima jedan klik. Dakle, zahtevamo da veliki pošiljaoci daju Gmail primaocima mogućnost odjavljivanja iz komercijalne e-pošte jednim klikom i da obrađuju zahteve odjave u roku od dva dana."

profimedia0566655632.jpg
Profimedia 

Gmail ažurirana politika bulk pošte sprečava pošiljaoce na veliko (one koji šalju 5.000 e-poruka dnevno) da šalju prekomerne e-poruke korisnicima. Nova pravila zahtevaju od pošiljalaca na da autentifikuju svoje odlazne e-poruke dok izbegavaju slanje neželjenih ili neželjenih e-poruka, izvestio je Forbs.

Takođe navode da pošiljaoci na veliko moraju da implementiraju dugme za odjavu od jednog klika za sve komercijalne i promotivne e-poruke do juna 2024. Dugme za odjavu mora biti jasno vidljivo u telu poruke, a komercijalni pošiljaoci moraju obraditi ove zahteve u roku od dva dana.

Google sada kaže da će počevši od ovog meseca, pošiljaoci u bulk poruka koji ne ispunjavaju zahteve kompanije dobiti privremene greške. Međutim, ove privremene greške će biti ograničene na mali procenat saobraćaja koji nije u skladu sa propisima i imaju za cilj da pomognu pošiljaocima da identifikuju saobraćaj koji ne ispunjava Google-ove zahteve.

google-gmail-mejlovi.jpg
Profimedia 

Gugl napominje da će od aprila početi da odbija procenat „nesaglasnog" saobraćaja e-pošte

Informišući se o promeni stranice za podršku, Gugl je primetio:

- U aprilu 2024. počećemo da odbijamo procenat nesaglasne e-pošte (non-compliant), i postepeno ćemo povećavati stopu odbijanja. Na primer, ako 75% saobraćaja pošiljaoca ispunjava naše zahteve, počećemo da odbacujemo procenat preostalih 25% saobraćaja koji nije u skladu sa saglasnošću.