Kompanije su tajnovite, ali sve verovatno ima veze sa ekranima. Meta i LG su se udružili kako bi “ubrzali” poslove proširene stvarnosti. Šta tačno to znači? Još uvek nije sve poznato, ali trenutni VR/XR poslovi Mete su prilično stabilni, sa nedavnom objavom Meta Quest 3 naočara.

LG navodi da je krajnji cilj partnerstva “da se kombinuju snage obe kompanije u proizvodima, sadržaju, uslugama i platformama kako bi se unapredile inovacije u korisničkim iskustvima u rastućem virtualnom prostoru.”

CEO Mete Mark Zakerberg je putovao u sedište LG-a u Seulu da najavi saradnju. Tokom ove posete, CEO LG-a William Cho je isprobao Meta Quest 3 i nedavno objavljene Ray-Ban Meta naočare. Poslovni lideri su diskutovali oko “poslovnih strategija i razmatrali razvoj XR uređaja sledeće generacije.” Takođe, CEO LG-a je pokazao posebno veliki interes za Meta velike jezičke modele i potencijal za dalje integrisanje veštačke inteligencije u samostalne uređaje.

mark-fab.jpg
Facebook 

Kao što je već navedeno, ne znamo tačno šta će obuhvatiti ovo partnerstvo. LG navodi da se nada da će spojiti “Meta platformu sa sopstvenim mogućnostima sadržaja/usluga” iz svoje TV industrije. LG je takođe naveo da će partnerstvo kombinovati “raznolike osnovne tehnološke elemente Meta kompanije sa LG-ovim cutting-edge proizvodima i sposobnostima kvaliteta.”

Meta XR i VR uređaji zahtevaju ekrane a LG proizvodi ekrane. Možda je tako sve jednostavno. Uostalom, čak se i Apple oslanjao na Sony za mikro OLED ekrane u Vision Pro naočarima.

shutterstock-lg-1.jpg
Shutterstock 

LG je prošle godine osnovao XR poslovno odeljenje, koje je osnovano “da ubrza potragu za novim poduhvatima u virtuelnom prostoru.” To je dovelo do glasina da kompanija planira da lansira svoje sopstvene VR/XR naočare, što bi još uvek moglo da se dogodi.

Izvor: Engadget/Kurir/Darko Mulic