DISNEY PRETI NETFLIXOVOJ DOMINACIJI: Procurile informacije o platama zaposlenim: Dobijaju i do 400.000, ali to nije sve
U ratu plaćenog strimovanja, gde će samo nekoliko igrača biti favorizovano, Disney se etablirao kao zastrašujući broj 2 za Netflix
Vekovna medijska kompanija imala je oko 225 miliona pretplatnika na platformama Disney+, Hulu i ESPN+ do kraja 2023. godine i tvrdi da će njeno poslovanje sa strimingom biti profitabilno ove godine.
Porodični, vodeći Disney+, poznat po svojim ponudama za Ratove zvezda i Marvel, imao je 111 miliona pretplatnika širom sveta, ili skoro 150 miliona pretplatnika kada se uključi indijski Disney+ Hotstar, naspram Netflixovih 260 miliona.
Gledajući udeo pretplate među plaćenim strimerima u SAD 2023. godine, Disney+ je iznosio 12%, što ga stavlja na četvrto mesto iza Netflixovih 26%.
Hulu, Diznijev strimer za odrasle, sa hitovima kao što su „Medved“ i „Samo ubistva u zgradi“, u međuvremenu je imao 45 miliona pretplatnika u SAD (ne računajući 4,6 miliona pretplatnika na njegovu TV verziju uživo), što mu je dalo 14% udela u plaćenim pretplatnika.
Izvršni direktor Diznija Bob Ajger pravi velike poteze da orijentiše kompaniju oko striminga. Disney je forsirao niži nivo oglasa i smanjivao deljenje lozinki kako bi podstakao rast pretplatnika na Disney+. U procesu je kombinovanja Hulu-ovog opšteg zabavnog sadržaja sa Disney+, kladeći se da će ga šira ponuda bolje pozicionirati u borbi sa Netflix-om.
Ova platforma preduzima korake da preuzme potpunu kontrolu nad Huluom otkupom jedne trećine Comcast-ovog udela. Takođe je deo novonajavljenog zajedničkog ulaganja sa kompanijama Fox Corp. i Warner Bros. Discovery da ponudi paket za striming sportova.
Diznijeve navike zapošljavanja odražavaju njegov prelazak na striming, sa dostupnim radnim mestima fokusiranim na tehnologiju, dok kompanija izoštrava fokus na svoj posao striminga. Uprkos tome što je kompanija otpustila hiljade radnih mesta 2023. godine, još uvek ima otvorenih pozicija u određenim sektorima. Dizni je objavio 75 otvorenih mesta na svom sajtu, uključujući programere sadržaja, softverske inženjere i dizajnere.
Javni podaci, koje je objavila američka Kancelarija za sertifikaciju inostranog rada, uključuju osnovne plate koje su Disney i Hulu ponudili da plate strano osoblje koje je želelo da zaposli za tehnološke i druge poslove u SAD.
To su bile minimalne plate koje su kompanije navele u aplikacijama za sertifikaciju inostrane radne snage koje plaćaju za određene uloge, prema dokumentaciji Odeljenja za rad. Kompanije mogu platiti više od cifara prikazanih u podacima ili nadoknaditi zaposlenima na dodatne načine, poput opcija za akcije i grantova.
Podaci su uključivali 135 plata u Hulu i 103 plate u drugim Diznijevim odeljenjima, na osnovu aplikacija koje su kompanije podnele i overile između 1. oktobra 2021. i 31. decembra 2023.
Plate Hulua su se kretale od 96.782 do 251.760 dolara godišnje. Većina uloga su bili tehnološki poslovi, uključujući uloge naučnika podataka i softverskog inženjera. Postojale su i plate za nekoliko drugih uloga, kao što su muzički supervizor i menadžer za licenciranje, i menadžer za analizu podataka o pretplatnicima sadržaja.
Diznijeve plate koje je analizirao BI kretale su se od 108.415 do 400.000 dolara godišnje. Oni su uključivali poslove u Diznijevoj tehnologiji za striming, kao i potrošačke proizvode, parkove i druge divizije.
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!