Italijanska agencija za zaštitu konkurencije saopštila je u petak da je otvorila istragu u vezi sa Booking.com kako bi utvrdila da li web-sajt za putovanja zloupotrebljava svoju dominantnu poziciju na tržištu.

Nadzorni organ, AGCM, rekao je da rukovanje web-sajtom hotelima koji su deo Booking.com Preferred Partner Programa „izgleda da će ometati efektivnu konkurenciju na tržištu, barem širom zemlje, za usluge online posredovanja u hotelima i rezervacija“.

Ova strategija je "na štetu drugih online turističkih agenata sa negativnim efektima na smeštajne kapacitete i, na kraju, na potrošače u smislu viših cena i manjeg izbora", navodi se u saopštenju.

shutterstock-794745202.jpg
Shutterstock 

Dodaje se da je italijanska poreska policija Guardia di Finanza izvršila pretrage u italijanskim kancelarijama Booking.com-a.

„U potpunosti sarađujemo sa Guardia di Finanza i italijanskim organom za zaštitu konkurencije koji su juče posetili naše kancelarije u Italiji“, rekao je portparol Booking.com-a.

„Iako ćemo raditi sa vlastima, apsolutno verujemo da zabrinutosti oko konkurencije treba rešavati direktno sa EU, u skladu sa njihovim trenutnim regulatornim predlozima – a ne dodatno na osnovu zemlje po zemlje“, dodala je portparolka kompanije.