Popularna platforma društvenih medija za igrice Discord više neće biti jedno od retkih utočišta na tehnološkom tržištu bez oglasa. Wall Street Journal je objavio da startap sa preko 200 miliona aktivnih korisnika mesečno planira da počne da prikazuje reklame „u narednoj nedelji“.

„Plaćene promocije su od proizvođača video igara i ponudiće korisnicima poklone za izvršavanje zadataka u igri dok njihovi prijatelji gledaju na Discord-u“, precizirao je WSJ, dodajući da platforma planira da angažuje više od deset članova prodajnog osoblja.

Dok su oglasi uobičajena pojava na besplatnim uslugama ili čak na nekim platformama zasnovanim na pretplati, kao što su servisi za striming, Discord se odupire ovom trendu od svog osnivanja u maju 2015, pre skoro devet godina.

shutterstock-discord-1.jpg
Shutterstock 

Iako je WSJ ​​izvestio da se Discord oglasi mogu isključiti u podešavanjima korisnika, nije precizirao da li se to odnosi na celu bazu korisnika ili samo na pretplatnike.

Prema Discord-ovom starijem potpredsedniku proizvoda Peteru Sellisu, oglasi će se pojaviti u donjem levom uglu ekrana i ciljanje će biti zasnovano na igrici, starosti i lokaciji korisnika.

Nagrade će biti dodeljene korisnicima koji završe oglašene zadatke u igri dok ih bar jedan od prijatelja gleda.

shutterstock-discord--2.jpg
Shutterstock 

Prema Bloombergu, prodaja Discord-a trenutno iznosi 600 miliona dolara, a startup razmatra IPO – inicijalnu javnu ponudu na berzi – „u nekom trenutku u budućnosti“. Websajt InvestorPlace.com čak je uvrstio Discord na svoju listu najiščekivanijih IPO-a 2024. godine, nazvavši Discord „mašom u nastajanju“ uprkos nedavnim otpuštanjima 17% njegovih zaposlenih.

Ovaj startap je slavno odbio ponudu Microsoft-a 2021. godine, nudeći ogromnih 10 milijardi dolara kao deo predložene akvizicije. Na kraju, razgovori nisu imali pozitivan ishod za Microsoft, a Discord je ostao nezavisan, barem za sada, do danas.