Facebook lansira ažurirani video player koji obezbeđuje konzistentan dizajn za sve dužine video zapisa, uključujući Reels, duže video snimke i sadržaj uživo, na jednom celom ekranu.

Ovaj ažurirani video player, koji upadljivo podseća na TikTok, u početku će se pojaviti na iOS i Android uređajima u SAD i Kanadi, a globalno izdanje je zakazano u narednim mesecima.

Video player preko celog ekrana, sa svojim poboljšanim funkcijama, kreiran je da privuče pažnju ljudi i poveća interakciju sa vašim sadržajem.

shutterstock-facebook-2.jpg
Shutterstock 

Šta se menja? Sada, kad god dodirnete video u aplikaciji Facebook, on će se uvek otvoriti u celom ekranu i biti orijentisan vertikalno.

Iako će se video snimci automatski pojavljivati vertikalno, primetićete novu opciju preko celog ekrana na većini horizontalnih video zapisa koja vam omogućava da pređete na pejzažni prikaz radi boljeg pregleda.

Ranije, u zavisnosti od dužine video snimka ili mesta na kome ste ga gledali, možda ste videli horizontalne video snimke ili video snimke koji se reprodukuju u sličnom fidu.

shutterstock-facebook-1.jpg
Shutterstock 

Poboljšanja - Facebook-ov ažurirani video player će ponuditi nekoliko poboljšanih funkcija, kao što su:

  • Poboljšane preporuke za video snimke svih dužina, prilagođene vašim interesovanjima. Na primer, možda ćete dobiti predloge za Reels koji daju brze savete za šminkanje ili duže video zapise o poboljšanju samih kuća koje su pripremili iskusni vlasnici kuća.
  • Nove kontrole koje vam nude veću fleksibilnost u načinu gledanja video snimaka, koje će biti predstavljene u narednim nedeljama.
  • Mogućnost lakog prelaska na deo koji vas najviše zanima pomoću klizača na dnu playera.

Šta Fejsbuk kaže:

  • Izvan novog playera, sada ćete takođe videti relevantnije preporuke za video zapise, bez obzira na dužinu, na Feed-u i na kartici Video. I dok je Facebook i dalje dom za sve vrste video zapisa, mi ćemo pokazati još više Reels-a kako bismo zadovoljili rastuću potražnju za ovim formatom.
  • Ova ažuriranja takođe znače da će više tipova kreatora imati više mogućnosti da iskoriste dodatnu publiku koju možda ranije nisu dosegli.