Najavljeno je da će sledeća konzola predstavljati "najveći tehnički skok" u istoriji kompanije

Microsoft je objavio svoje finansijske rezultate za treći kvartal, a prodaja Xbox serije X i S je opala za 30% u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj pad prodaje konzola značajan je signal da nešto nije u redu sa trenutnom strategijom Microsofta na tržištu konzola.

Najnoviji podaci sugerišu da Xbox ne može da pridobije igrače uprkos ekskluzivnim naslovima kao što je Starfield i Game Pass servisa, koji nisu značajno uticali na prodajne brojke. Microsoft je pokušao da se odupre trendu akvizicijom kompanije Activision Blizzard, nadajući se da će hit igre poput Call of Duty postati deo ponude na Game Pass-u.

shutterstock-1860770944.jpg
Shutterstock 

Satja Nadela, izvršni direktor Microsofta, istakao je nedavno da kompanija beleži dobre rezultate na PlayStation platformi, gde igre poput Sea of Thieves dominiraju listom najprodavanijih. Ova strategija ukazuje na potencijalni Microsoftov prelazak na višeplatformsku distribuciju svojih ekskluziva.

Uprkos slabim prodajnim rezultatima, Microsoft nije odustao od hardverskog segmenta konzola. Najavljeno je da će sledeća konzola predstavljati "najveći tehnički skok" u istoriji kompanije. Takođe, Sara Bond, predsednica Xbox divizije, potvrdila je da kompanija ostaje posvećena kompatibilnosti sa ranijim igrama i očuvanju igara za buduće generacije.

shutterstock-1726804291.jpg
Shutterstock 

Ovaj period možda deluje kao težak za Xbox, ali Microsoftove inovacije i strateška prilagođavanja pokazuju da kompanija i dalje ima važnu ulogu u industriji video igara. Da li će njihovi potezi rezultirati poboljšanjem prodaje ili će Xbox morati još više da se prilagođava promenljivom tržištu, ostaje da se vidi.

Izvor: Telegraf/Kurir/Darko Mulic