Nospace ne želi samo da bude još jedna društvena mreža već mesto gde će se prava socijalna interakcija smatrati važnijom od savršeno uređenih objava

Uskoro će biti lansirana nova društvena mreža Nospace, koja je već privukla veliku pažnju sa preko 500.000 ljudi na listi čekanja. Osnovana od strane Tifani Žong, preduzetnice koja je već ostavila trag u svetu startapa, Nospace želi da promeni dinamiku društvenih mreža vraćajući se jednostavnijem vremenu kada su prijateljstva bila u centru pažnje.

Dok su se vremenom društvene mreže fokusirale na profesionalno uređene objave, Nospace teži da svojim korisnicima pruži slobodu od takvog pritiska. Aplikacija podstiče svoje korisnike da dele svoje trenutne misli i doživljaje - šta jedu, koje igre igraju, šta gledaju ili čitaju.

shutterstock-2339442245.jpg
Shutterstock 

Profil korisnika na Nospace je prilagodljiv, sa opcijama za ranobojne pozadine i tekst, a korisnici mogu da dele i svoj ljubavni status i interesovanja. Takođe, korisnici će moći da biraju da vide objave samo od svojih prijatelja, što doprinosi intimnijoj atmosferi

Tifani Žong, kroz svoje prethodne kompanije, savetovala je brendove kao što su Snapchat i Google kako da pristupe generaciji Z. Njeno duboko razumevanje ove demografije sada koristi da stvori platformu gde će korisnici moći da budu "čudni i autentični", kako je ranije izjavila.

Nospace ne želi samo da bude još jedna društvena mreža već mesto gde će se prava socijalna interakcija smatrati važnijom od savršeno uređenih objava. "Sećate se koliko je internet bio zabavan pre svih algoritama i reklama? I mi se sećamo... zato to vraćamo", stoji u opisu aplikacije na App Store-u.

Lansiranje Nospace dolazi u trenutku kada korisnici društvenih mreža izražavaju sve veću potrebu za autentičnošću i zabavom, umorni od previše kuriranih sadržaja koji su preplavili internet. Planirano lansiranje je u junu, a sudeći po broju zainteresovanih, Nospace bi mogao da postane nova omiljena platforma mladih širom sveta.

Izvor: Telegraf/Kurir/Darko Mulic