Platforma ranije poznata kao Twitter dodaje još jedan AI element, pri čemu će oglašivači uskoro dobiti kapacitet da kreiraju publiku za svoje X kampanje putem opisa razgovora.

Uskoro ćete moći da jednostavno opišete publiku koju želite da dosegnete, na primer „korisnici koji su lideri u tehnologiji“, a X-ov sistem AI uparivanja će vam tada obezbediti publiku zasnovanu na oglasu na tom opisu.

Moći ćete da vidite pregled najboljih korisnika u generisanoj publici, njihova srodna interesovanja, lokacije itd. A ako to nije dovoljan rezultat koji želite da dosegnete, tada ćete moći da dodate više u svoj opis , i dodatno precizirate svoje ciljanje, bez potrebe za detaljnim poznavanjem specifičnih termina ciljanja i publike.

Čini se da X koristi pojednostavljeniji pristup, barem u svom primeru, ali osnovna ideja je da korišćenjem generativne veštačke inteligencije možete omogućiti sistemu oglasa da obezbedi savršenu publiku za svaku kampanju, na osnovu jednostavnih opisa tačno ko želite da dosegnete.

shutterstock-2336739463.jpg
Shutterstock 

Dokaz će ovde biti izvršenje i rezultati koje brendovi zapravo dobijaju od svojih kampanja kada se oslanjaju na X-ovo automatsko ciljanje.

X je uveren da će njegovi sistemi za ciljanje dati rezultate. Platforma je nedavno primetila da njeni poboljšani alati za uparivanje publike sa veštačkom inteligencijom i alati za plasman sada pokreću povećanje stope učestalosti klikova od 10% u proseku i povećanje konverzija od 16%.

shutterstock-x-mreza-3.jpg
Shutterstock 

Što zvuči pozitivno i moglo bi da pruži bolje opcije za kreiranje oglasne publike u aplikaciji, a ako koristite ili želite da koristite X oglase, možda bi bilo vredno eksperimenta.

Mnogi oglašivači, naravno, i dalje izbegavaju X zbog zabrinutosti zbog njegovog revidiranog pogleda na moderaciju i kontroverznih postova vlasnika Elona Muska. Čini se da nijedan od ovih problema neće biti rešen, ali opet, ako još uvek pronalazite vrednost u X oglasima, a vaša publika je još uvek tu, ovo bi mogla biti vredna opcija.