Spotify je objavio da se upušta još više u oglasni prostor sa svojom prvom internom kreativnom agencijom pod nazivom Creative Lab, pomažući brendovima da kreiraju prilagođene marketinške kampanje.

Takođe najavljeno je da će početi da testira generativne AI oglase, saopštila je kompanija.

Lansiranje Creative Lab-a pokazuje da Spotify pojačava svoje napore da privuče oglašivače na platformu. Ovo bi verovatno mogla da bude atraktivna ponuda za trgovce, jer će moći da dopru do 615 miliona Spotify slušalaca.

shutterstock-spotify-1.jpg
Shutterstock 

Pored toga, Spotify radi na novom AI alatu za oglašivače: „Quick Audio“, koji omogućava brendovima da kreiraju skripte i glasovne snimke koristeći generativnu AI. Portparol kompanije je rekao da će alat uskoro biti lansiran u Spotify Ads Managers.

Izvršni direktor Spotifaja je ranije rekao da kompanija želi da koristi AI za generisanje oglasa za čitanje hosta za podkastere.

Brendovi će moći da sarađuju sa novim Creative Lab timom na proizvodnji stvari kao što su video i audio oglasi, digitalna iskustva u aplikaciji i drugi interaktivni formati oglasa kao što su kartice sa pozivom na akciju (CTA), rekao je portparol.

spotifaj0195313966.jpg
PSL Images / Alamy / Alamy / Profimedia 

„Svaka kampanja koju Creative Lab dodirne je veoma prilagođena svakom specifičnom brendu i poslovnim potrebama“, rekao je portparol.

Spotifaj je kao primer koristio klijent Rockstar Energi Drink, koji je pokrenuo „Press Play“ seriju koncerata uživo u okviru aplikacije za striming muzike, sa umetnicima poput britanskog repera Stormzija. Još jedna kompanija za proizvodnju pića, Aperol, takođe će biti klijent Creative Lab-a.